Gå til innhold

(NHD) Blir ikke kvitt depresjonen!

Anbefalte innlegg

Nå har den vart sammenhengende i fire-fem år, og blir ikke bedre - snarere tvert imot. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre, for sykdommen ødelegger hele livet mitt. Har mistet alle venner, orker ikke skolen, er for dårlig til å jobbe, makter ikke å ta meg av sønnen min...i det hele tatt preger den hele livet mitt.

Går på Efexor igjen. Har brukt anti-depressiva i fire år nå, og selv om det tar en del angst, er det ikke særlig effektivt på depresjonen. Heller ikke Solian har virket særlig på depresjonen. Har også prøvd Seroxat, Tolvon og Lamictal for å stanse utviklingen av depresjonen. Den vil bare ikke gi seg!

Vi har snakket om elektrosjokk, men psykiateren min tror ikke det vil hjelpe i mitt tilfelle. Og da er det ganske utelukket! Har også prøvd kostholdsendringer, uten noen effekt. Det eneste som har hjulpet noe, var trening, og det orker jeg ikke p.g.a. muskelsmerter og en ødelagt rygg, knær og hofter.

Hva gjør jeg nå? Psykiateren min jakter fortsatt på en riktig diagnose, men han sliter. Og terapien gjør meg bare enda mer deprimert for tiden. Tre år - tre år! Og ingen bedring. Jeg har for øvrig også prøvd homeopati og akupunktur, uten at det hjalp. Nå føler jeg med helt fortapt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82984-nhd-blir-ikke-kvitt-depresjonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ulva!

Kjenner meg slik igjen!Har vært deprimert i over tre år selv, og prøvd alt!!Det eneste som hjalp meg litt, var akupunktur..,-men detet var et prosjekt der jeg fikk det en gang i uka i tre mnd...-jeg går nå en gang i mnd, men har ikke samme effekt..du bør kanskje undersøke om du kan få dekket evt.kostnader og prøve mer intensiv akupunkturbehandling!!

Jeg er selv i samme sit.som deg..vet ikek hvor gammel du er, men jeg er 24 og student..,-det er HARDT..,-og konsenatrsjonen er jo også et problem---

Jeg skulle ønske jeg hedde hatt en mirakelkur!

Har nå prøv edronax i tre mnd..det hjapl også litt på depresjonen, men fryktelige bivirkninger, så sluttet!

Kommer ikek til å prøve flere medisiner..har prøvd seks ulike nå--de hjeleper bare litt..tar bort det dypeste dypeste men det er fortsatt en lang veg å ga.

Hei ulva!

Kjenner meg slik igjen!Har vært deprimert i over tre år selv, og prøvd alt!!Det eneste som hjalp meg litt, var akupunktur..,-men detet var et prosjekt der jeg fikk det en gang i uka i tre mnd...-jeg går nå en gang i mnd, men har ikke samme effekt..du bør kanskje undersøke om du kan få dekket evt.kostnader og prøve mer intensiv akupunkturbehandling!!

Jeg er selv i samme sit.som deg..vet ikek hvor gammel du er, men jeg er 24 og student..,-det er HARDT..,-og konsenatrsjonen er jo også et problem---

Jeg skulle ønske jeg hedde hatt en mirakelkur!

Har nå prøv edronax i tre mnd..det hjapl også litt på depresjonen, men fryktelige bivirkninger, så sluttet!

Kommer ikek til å prøve flere medisiner..har prøvd seks ulike nå--de hjeleper bare litt..tar bort det dypeste dypeste men det er fortsatt en lang veg å ga.

Er student selv, og har heldigvis ikke lenge igjen. Ellers ville jeg avsluttet studiene, for jeg makter ikke mer. Men nå skal jeg slite meg gjennom siste semester. Får nok nøye oss med å stå til eksamen...:-)

Er student selv, og har heldigvis ikke lenge igjen. Ellers ville jeg avsluttet studiene, for jeg makter ikke mer. Men nå skal jeg slite meg gjennom siste semester. Får nok nøye oss med å stå til eksamen...:-)

okei!!Lykke til!!Nå skal jeg sette meg på lesesalen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...