Gå til innhold

Sånn, nå har jeg gjort mitt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan jo for eksempel komme hit og gjøre det samme i mitt lille rede, slik at jeg får lest ferdig til eksamen? *ler*

Ungene flyr ut og inn døra her, og er drittsure fordi de må være ute. Tror det er litt kaldt, men de har bare godt av å kjøle seg ned noen hakk... :o)

Du kan jo for eksempel komme hit og gjøre det samme i mitt lille rede, slik at jeg får lest ferdig til eksamen? *ler*

Ungene flyr ut og inn døra her, og er drittsure fordi de må være ute. Tror det er litt kaldt, men de har bare godt av å kjøle seg ned noen hakk... :o)

Hånei du, men lykke til med eksamen skal du ha. :-)

Hånei du, men lykke til med eksamen skal du ha. :-)

Hehe... takk. Det er vel lov å prøve seg?

Tror den eksamen g¨år over stokk og stein, jeg klarer ikke å konsentrere meg i det hele tatt om det jeg skal lese. Har nok med hun eldste som er så forbannet sur og sint hele tida... fatter ikke helt hvordan jeg skal klare å takle henne...

Jeg får prøve å lese når de er i seng i kveld isteden. Håper de ikke kverulerer på det også. Det hender, nemlig!

Annonse

Annonse

Hehe... takk. Det er vel lov å prøve seg?

Tror den eksamen g¨år over stokk og stein, jeg klarer ikke å konsentrere meg i det hele tatt om det jeg skal lese. Har nok med hun eldste som er så forbannet sur og sint hele tida... fatter ikke helt hvordan jeg skal klare å takle henne...

Jeg får prøve å lese når de er i seng i kveld isteden. Håper de ikke kverulerer på det også. Det hender, nemlig!

Du får be ungene gå og plage naboene eller'no i stedet. ;-)

Du klarer det nok, Line.

Du får be ungene gå og plage naboene eller'no i stedet. ;-)

Du klarer det nok, Line.

Jeg har prøvd det meste, så jeg får ta noen skippertak i dagene som er igjen. Planleggingsdager sucks.

Nå sitter tassene og spiser for n'te gang i dag, forhåpentligvis blir det tidlig kveld på dem. Skal se Beat for Beat først, og prøve og være flink etterpå ;)

Kos deg i helga da!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...