Gå til innhold

Til de som til stadig kritiserer Kritikeren:

Anbefalte innlegg

Går det ikke an å la være å lese det han skriver da heller!

Jeg syns det er uforskammende at "voksne" folk skal gjenntatte ganger kritisere han fordi han enten skriver feil eller uten punktum!

Hvis han skulle ha lese / skriveproblemer er det ikke gøy å få høre det hele tiden!

Mye av det han skriver er flott , selv om det er noen feil !

Hilsen vin`s mening !

Fortsetter under...

Lottemor1365380387

Hei Vin.

Jeg har ikke kommentret h*ns skrivemåte men det er fryktelig vanskelig å lese h*ns innlegg.

Derimot så har jeg komentert dens person meninger som jeg ikke alltid synes henger på greip;)

Står til forresten?

m.v.h

Hei Vin.

Jeg har ikke kommentret h*ns skrivemåte men det er fryktelig vanskelig å lese h*ns innlegg.

Derimot så har jeg komentert dens person meninger som jeg ikke alltid synes henger på greip;)

Står til forresten?

m.v.h

Står bra til her nå ;o)

Selvsagt kan en være uenig i de forskjelliges meninger , det er noe helt annet !

Mvh

Annonse

Hei Vin.

Står til forresten?

m.v.h

Hei

takk for støtten der er ikke altid det noen skriver henger på greip nei

Hilsen

Annonse

Hei Vin,

Her tror jeg du må nyansere litt!

Jeg ville aldri kritisere noen for "dårlig staving" eller "dårlig setningsoppbyggning". Jeg er selvsagt helt klar over at noen har skrivevansker.

Men det er forskjell på det, og å "gidde" å slenge inn noen blanke linjer, og et punktum i ny og ne. Samt store bokstaver av og til.

Jeg kritiserer ikke for "å rakke ned" på "kritikeren", men for at vedkommende skal forstå at selv om innleggene kanskje er "gode", så nytter ikke det hvis ingen orker å lese dem.

Når "medisinen" er så enkel som å trykke på "enter" noen ganger (og derved gjøre innlegget lesbart) så synes jeg det er OK å påpeke det. Til leserenes og Kritikerens "felles glede"! :-)

Ingen krever at Kritikeren skal måtte utkonkurrere Bjørnstjerne Bjørnson i norsk språk; men litt "luft" bør vedkommende få med seg for å gjøre det lesbart.

Med vennlig hilsen

Pent av deg å ta vedkommende under dine beskyttende vinger.

Jeg synes ikke man kan skylde på skrivevansker fordi man ikke gidder å sette et punktum en gang i blant.

Jeg gidder ikke å lese innlegg uten tegnsetting og mellomrom. Synes bare det er irriterende.

Det er mulig jeg går glipp av mye interessant lesestoff, men det tviler jeg ærlig talt på.

Jeg er enig med deg vin, men nå er det nå bare en gang slik. Enkelte må kritisere eller gjøre det utrivelig bestandig.

Hei Solsikke,

Det er forskjell på kritikk for noe man lett kan gjøre noe med ("sette inn noen blanke linjer") og kritikk for noe som man ikke kan gjøre noe med ("hudfarge", osv).

Med vennlig hilsen

Hei Solsikke,

Det er forskjell på kritikk for noe man lett kan gjøre noe med ("sette inn noen blanke linjer") og kritikk for noe som man ikke kan gjøre noe med ("hudfarge", osv).

Med vennlig hilsen

Det er sant.Tenkte vel egentlig ikke så mye over hvordan kritikern skriver og leser ikke så mange av innleggene. Men det jeg mener er at det er unødvendig og kritisere hele tiden. Det går å hoppe over innleggene en ikke ønsker lese, sant? Men når det gjelder rettskriving og komma regler og slike ting. Er det greit at noen sier fra, for da lærer man jo samtidig. Men det går å si i fra på en ordentlig måte også, sant Sør :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...