kritikeren Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hei legger den inn her ogsås iden det er så mange jer som svarte meg sist Hei har noen lest den, jeg syns den er interessant, tung og lese om at hun holdt på og dø av celegiftbehandling, enda vil legene ha henne tilbake til den, foreldrene flytter nå til hawaii som de sier det er felt med et helsevesen som ikke støtter dem jenta er nå blitt bedre hun går nå på diet og et moducare tror jeg det heter det er et naturpereparat det har julpet og de har støtte fra en annen lege på det dag sørskaar er blitt politianmeldt jeg hjåper han kjenner vvordan foreldrene har hatt det, felt med en sånn lege synn at legene skal vere så spissfindige og ikke se på alternativer til va de driver med selv felt med at fylkesnemda er så feige at de utsetter saken i stedet for og gi foreldrene medhold Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83033-anng%C3%A5ende-allers-artikkelen-om-jenta-med-leddgikt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.