Gå til innhold

anngående allers artikkelen om jenta med leddgikt

Anbefalte innlegg

Hei legger den inn her ogsås iden det er så mange jer som svarte meg sist

Hei har noen lest den, jeg syns den er interessant, tung og lese om at hun holdt på og dø av celegiftbehandling, enda vil legene ha henne tilbake til den, foreldrene flytter nå til hawaii som de sier det er felt med et helsevesen som ikke støtter dem jenta er nå blitt bedre hun går nå på diet og et moducare tror jeg det heter det er et naturpereparat det har julpet og de har støtte fra en annen lege på det dag sørskaar er blitt politianmeldt jeg hjåper han kjenner vvordan foreldrene har hatt det, felt med en sånn lege

synn at legene skal vere så spissfindige og ikke se på alternativer til va de driver med selv

felt med at fylkesnemda er så feige at de utsetter saken i stedet for og gi foreldrene medhold

Hilsen

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...