Gjest benedickte Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg har en venninne...hun er 30 år og bor sammen med en på 26 år.Sammen har de en datter på 1 og et halvt år.Samboeren hennes har flere ganger sittet i fengsel for fyll og bråk,han har også røyket hasj.I tillegg har han sittet i fengsel et par måneder for å ha ville drepe en person,men ble frikjent(han drepte ikke vedkommende,men prøvde). Han er populær,har mange venner og er glad i kvinner.Den siste siden kjenner ikke min venninne til.Jeg er så i tvil om jeg skal fortelle det til henne,men er redd for at det blir bare bråk av det,og gudene vet hva han kan finne på med meg,siden han er slik han er.Han har aldri lagt hånd på henne eller barnet,bare vært snill med de.Venninnen min sier at deres sexliv er veldig labert.De har sex kanskje bare en gang i uken,eller hver fjortende dag.Det er hun som ikke orker å ha,fordi hun ikke er spesielt glad i det.Han derimot er veldig glad i det.Jeg v e t at han har vært utro med henne flere ganger,med ei dame.Jeg får vondt i hjertet mitt når jeg tenker på det.Men jeg vet ikke hvordan jeg skulle ha sagt det til henne,om jeg noengang skal si det.... Grunnen til at jeg vet om dette er fordi dama han har vært utro med er ei dame jeg jobber sammen med,og hun sa det til meg på julebordet i helga......Hun kunne også fortelle meg at han har truet henne flere ganger med å drepe henne om hun sier noe til hans sambo.Hun er redd han,og tør ikke avvikle forholdet de har.De møtes fast en gang i uka....Hun sa til meg at hun trodde han var veldig glad i kvinner,fordi han hadde fortalt henne at han pleide å være endel på erotiske chatter på nettet og snakke med damer.Men han hadde visst aldri møtt noen av disse. Jeg føler meg som en slags mellommann.Kollegaen min har ikke sagt noe siden,jeg vet ikke om hun husker at hun har sagt det til meg.Hun var ganske brisen..Hun gråt da hun sa det. Jeg tenker også(kanskje mest)på den stakkars venninnen min som sitter hjemme med datteren de har sammen..... Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83043-ville-du-ha-satset-p%C3%A5-denne-karen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brainstorm Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Fatter ikke hva det er med kvinner som på død og liv skal være sammen med de dårligste mannfolkene? Nei, jeg vet ikke om jeg har noe råd til deg. Jeg ville selv satt pris på å blitt fortalt hvordan ting lå an, men det har jo noe med hvordan det blir formidlet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83043-ville-du-ha-satset-p%C3%A5-denne-karen/#findComment-446681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.