Gjest arrangøren Skrevet 22. november 2002 Skrevet 22. november 2002 I morgen lørdag arrangerer AF sin tradisjonelle julemesse på Jåtten bydelshus, Heddeveien 41, Stavanger. Det er åpent fra kl. 12:00 til 14:30. Alle er hjertelig velkommen! 0 Siter
Gjest Lu Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Hallo Bare et lite tips fra meg. Hva med å sende med en veiforklaring neste gang noe arrangeres. ¨Vi tok turen til Stavanger for å gå på julemessa. Kjørte først 1 time for å komme til Stavanger og lette så iover 1 time etter Jåtten bydelshus før vi endelig fikk god hjelp på en statoil stasjon. Tusen takk. Så etter 2 timer i bil så ankom vi med en drittsur unge og noen stressede foreldre. Men vi koste oss skikkelig den timen som var igjen . Fint arrangement. 0 Siter
Sør Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Hallo Bare et lite tips fra meg. Hva med å sende med en veiforklaring neste gang noe arrangeres. ¨Vi tok turen til Stavanger for å gå på julemessa. Kjørte først 1 time for å komme til Stavanger og lette så iover 1 time etter Jåtten bydelshus før vi endelig fikk god hjelp på en statoil stasjon. Tusen takk. Så etter 2 timer i bil så ankom vi med en drittsur unge og noen stressede foreldre. Men vi koste oss skikkelig den timen som var igjen . Fint arrangement. Hei Lu, http://www.aftenposten.no/spesial/kart/index.jhtml?action=map¢erX=-33485¢erY=6565873&streetName=HEDDEVEIEN&streetNumber=141&postCode=4033&city=Stavanger De har gratis kart på www.aftenposten.no - bare å taste inn adressen. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Lu Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Hei Lu, http://www.aftenposten.no/spesial/kart/index.jhtml?action=map¢erX=-33485¢erY=6565873&streetName=HEDDEVEIEN&streetNumber=141&postCode=4033&city=Stavanger De har gratis kart på www.aftenposten.no - bare å taste inn adressen. Med vennlig hilsen Tusen takk sør, det skal bli flittig brukt heretter når vi skal ut på tur ) 0 Siter
Sør Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Tusen takk sør, det skal bli flittig brukt heretter når vi skal ut på tur ) Hei, Jeg antar at bensinstasjonen deres nå kommer til å selge vesentlig mindre bensin! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.