Gå til innhold

Trenger advokat spes. på trygdespørsmål i Stavanger

Anbefalte innlegg

Gjest Motløs og desperat

Jeg har i dag innsett at jeg vil trenge prof. hjelp i klagesak mot trygdekontoret. Er det noen som kan hjelpe meg å finne en advokat med "erfaring" med dette. Er desperat da legen tross ingen endring i sykdomsbildet og fortsatt behandling med håp om bedring har anbefalt stopp av medisinsk rehabiliteringspenger. Vær så snill anyone!

Fortsetter under...

Advokaten er på Østlandet, men det går jo an å sende papirene. Hun jeg brukte, vant min sak ved første forsøk, etter at jeg selv fikk avslag og tapte ankesaken etterpå.

Send meg en mail, så kan du få navnet hennes:

[email protected]

Gjest motløs og...

Advokaten er på Østlandet, men det går jo an å sende papirene. Hun jeg brukte, vant min sak ved første forsøk, etter at jeg selv fikk avslag og tapte ankesaken etterpå.

Send meg en mail, så kan du få navnet hennes:

[email protected]

Har prøvd å maile deg, men er adressen feil? Setter stor pris på å få navnet på den advokaten...

Har prøvd å maile deg, men er adressen feil? Setter stor pris på å få navnet på den advokaten...

Nei, det er riktig adresse...

Du kan godt prøve hotmailadressen min:

[email protected]

Jeg vil helst ikke legge ut navnet hennes her, fordi jeg vet ikke hva hun vil synes om det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...