Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan kan to mennesker ligge døde i tre år før noen finner ut av det?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3153267

Hva med familie, venner, naboer, arbeidskolleger - er det ingen som har fattet mistanke til noe som helst? Noen må vel ha savnet dem? Jeg skjønner ikke at det kan gå an.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83077-l%C3%A5-d%C3%B8de-i-tre-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånt har jo skjedd her i Norge og. Gamle mennesker har ligget døde i lang lang tid uten å ha blitt savnet. forferdelig trist.

Pussig bemerkning i artikkelen foresten; "deres tyske hund" Trodde ikke bikkjer hadde nasjonalitet sånn... ;0)

Nyco: Jeg setter pris på at det er noen som kan sile ut det viktige i sånne artikler.

Nyco: Jeg setter pris på at det er noen som kan sile ut det viktige i sånne artikler.

Enig! Dette er nesten rasistisk. Hvorfor står det aldri "den pakistanske hunden" for eksempel. Neida. Norsk Elghund står det. Negerhund står det aldri!

Dette innlegget minner meg på at jeg må ringe gubben. Han kan ha ligget død i 2 måneder nå. I så tilfelle er det ikke mye igjen. Den engelske hunden hans blir jo sulten etterhvert.

Enig! Dette er nesten rasistisk. Hvorfor står det aldri "den pakistanske hunden" for eksempel. Neida. Norsk Elghund står det. Negerhund står det aldri!

Dette innlegget minner meg på at jeg må ringe gubben. Han kan ha ligget død i 2 måneder nå. I så tilfelle er det ikke mye igjen. Den engelske hunden hans blir jo sulten etterhvert.

Jeg er vel for faen ikke gift med fyren!

Annonse

Det som forundrer meg er at de var mumifiserte... alle tre... trodde det var noe som ble gjort etter døden jeg?

hilsen

Har lært på Discovery at under spesielle forhold vil kroppen bli mumifisert av seg selv.

For eksempel hvis det er veldig tørt og jevn temperatur hele tiden.

Det du tenker på er balsamering. Som blir gjort av begravelsesbyråer.

Sånt har jo skjedd her i Norge og. Gamle mennesker har ligget døde i lang lang tid uten å ha blitt savnet. forferdelig trist.

Pussig bemerkning i artikkelen foresten; "deres tyske hund" Trodde ikke bikkjer hadde nasjonalitet sånn... ;0)

"Pussig bemerkning i artikkelen foresten; "deres tyske hund" Trodde ikke bikkjer hadde nasjonalitet sånn... ;0) "

Er nok bare rett og slett den som oversatte nyheten til norsk som ikke visste at German Sheperd rett og slett er en schæferhund tenker jeg. ;-)

"Pussig bemerkning i artikkelen foresten; "deres tyske hund" Trodde ikke bikkjer hadde nasjonalitet sånn... ;0) "

Er nok bare rett og slett den som oversatte nyheten til norsk som ikke visste at German Sheperd rett og slett er en schæferhund tenker jeg. ;-)

Ja dæsken! Det tenkte jeg ikke på. Helt sikkert! Flaut for journalisten eller den som oversatte da...i en sånn sak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...