Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme.

Dette innlegget blir _ikke_ lagt på alkisforumet.

Skrevet

Setter du ølboksen på hodet ditt etterpå da? ;-)

(Se tråden i foreldre-småbarn)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg skal på jobb om en times tid, men det gjør vel ikke noe om jeg tar meg en øl først?

Skrevet

Jeg skal på jobb om en times tid, men det gjør vel ikke noe om jeg tar meg en øl først?

Det er i orden. Bare si at det er den nye folkebevegelsen, og at nick har godkjent det.

Skrevet

Setter du ølboksen på hodet ditt etterpå da? ;-)

(Se tråden i foreldre-småbarn)

Med vennlig hilsen

Nei, jeg setter den på _ditt_ hode. Og veiver kraftig. :oD

Skrevet

Nei, jeg setter den på _ditt_ hode. Og veiver kraftig. :oD

Pyse! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hehe, det ultimate faenskap hadde jo egentlig vært å lagt innlegget på alkoforumet :)

Ta en øl sier du? Hmmm... ok :)

Skrevet

Du kan jo ha et alvorlig alkoholproblem. For eksempel at du drikker sinnsykt fort slik at det spruter ut gjennom nesa, DET er et problem.

Skrevet

Du kan jo ha et alvorlig alkoholproblem. For eksempel at du drikker sinnsykt fort slik at det spruter ut gjennom nesa, DET er et problem.

Man misbruker ikke alkohol med mindre man søler.

Skrevet

Nei, her er det for huskaldt til at en kald øl skal smake. Mulig du bor i et varmere strøk enn meg.

Skrevet

Kos deg, det er deg vel unnt! Men hvorfor bare en....hvorfor ikke to - eller hva med en hel six-pack, det er jo lørdag og du har helt sikkert fortjent det!

Skrevet

Kos deg, det er deg vel unnt! Men hvorfor bare en....hvorfor ikke to - eller hva med en hel six-pack, det er jo lørdag og du har helt sikkert fortjent det!

Siden du insisterer...

Sola mi? Pjuuuk!

Skrevet

Nei, her er det for huskaldt til at en kald øl skal smake. Mulig du bor i et varmere strøk enn meg.

Døra til balkongen står åpen. 24 grader utenfor. + ikke minus.

Skrevet

Ikke faen! Ikke i dag. Usj.

*reduced*

Det _var_ jeg også. Nu går alt så meget bedre.

Skrevet

Det har jeg sett! Det var noe med en ølboks som ble ristet, åpnet, samtidig som man lagde hull i bunnen? Da blir det hele "skutt" inn i kjeften på vedkommende, umulig å svelge, så spruten står ut av nesa på han. Veldig fornøyelig!

Skrevet

Skål!

Reskål!

Den er jaggu meg bedre enn de vanlige reklemmene. Hah!

Gjest klamydia
Skrevet

Reskål!

Den er jaggu meg bedre enn de vanlige reklemmene. Hah!

Helt klart. Jeg er ikke full nok for klemming.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...