Gå til innhold

Tidenes beste, norske musikker.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om ikke best, så er han vanvittig bra, ja.

Jeg hørte _mye_ på Jokke tidlig på 90-tallet, da jeg var svartkledd student i Bergen. Var også på "Jokke synger julen inn" på Sentrum Scene lille julaften -92, hvor jeg faktisk tror jeg var fullere enn Jokke, hehe. Men moro var det.

Jeg har møtt ham i jobbesammenheng, men det var mot slutten av karrieren hans, og da var han veldig, veldig sliten. Det var egentlig mest trist - endelig få jobbe med sin gamle helt, og så var så stusselig stelt med ham.

Jeg kjøpte Prisen for popen i forrige uke og har nytt gjenhøret av ganle favoritter. Nå er det bare å innpode litt sans for skikkelig musikk i lillemann (2 år. Jobber med saken.

Om ikke best, så er han vanvittig bra, ja.

Jeg hørte _mye_ på Jokke tidlig på 90-tallet, da jeg var svartkledd student i Bergen. Var også på "Jokke synger julen inn" på Sentrum Scene lille julaften -92, hvor jeg faktisk tror jeg var fullere enn Jokke, hehe. Men moro var det.

Jeg har møtt ham i jobbesammenheng, men det var mot slutten av karrieren hans, og da var han veldig, veldig sliten. Det var egentlig mest trist - endelig få jobbe med sin gamle helt, og så var så stusselig stelt med ham.

Jeg kjøpte Prisen for popen i forrige uke og har nytt gjenhøret av ganle favoritter. Nå er det bare å innpode litt sans for skikkelig musikk i lillemann (2 år. Jobber med saken.

Det er en god innstilling, det å lære opp den lille i forhold til bra musikk! Tidlig krøkes, osv...:)

Jeg skal også kjøpe den samleplata som har kommet nå. Har bare ikke fått summet meg til å gjøre det enda.

Han er i alle fall rå og dønn ærlig, og jeg blir faktisk mer og mer klar over hans genialitet. Men om han er tidenes beste norske musiker, det har jeg ingen forutsetning til å uttale meg om.

Jeg har vel egentlig heller ingen forutsetninger til å uttale med om det.

Men genial: Ja.

Annonse

Annonse

Personlig synes jeg Randi "sola di" Hansen har fått ufortjent lite oppmerksomhet.....SÅ!

Slett ikke! Jeg hørte den på petre her om dagen, med vekt på den høye tonen i siste vers;

"hvis æ får være vaiiiiiinnet ditt dda da daaang, hvis æ får være sooooola di dda da daaang...." he he he

Slett ikke! Jeg hørte den på petre her om dagen, med vekt på den høye tonen i siste vers;

"hvis æ får være vaiiiiiinnet ditt dda da daaang, hvis æ får være sooooola di dda da daaang...." he he he

Huff, det kan nesten bli litt for mye av det godt!

Fikk du for mye av det gode i går da Nyco? ;-)

Hei,

Det er nok fordi ingen i dette landet helt forstår hva "sol" er for noe.. Ihvertfall ikke på denne årstiden!

Med vennlig hilsen

Kommer jeg meg helskinnet gjennom denne vinteren uten mén på kropp og sjel, skal jeg sterkt vurdere å bli frelst. Det værste er at det nesten ikke er tull heller;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...