Gå til innhold

Hvor kjøpe isboter poser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lett og lett, men finner IKKE det noen steder. Er det ingen som har isbiter poser mer? Noen som vet hvilke butikker som har det?

Jeg må ha isbiter! :-)

Skrevet

Rema har isbiter-poser veit jeg.

Meny har sånne fancy poser som du drar i etter de er fryst, så det blir en pose full av isbiter, helt geniale.

Skrevet

Rema har isbiter-poser veit jeg.

Meny har sånne fancy poser som du drar i etter de er fryst, så det blir en pose full av isbiter, helt geniale.

Takk! Da får jeg sjekke der.

Skrevet

Det har de på alle dagligvarer vel? De ligger vel sammen med matpapir, aluminumsfolie og sånt. Men det er kanskje ikke høysesong akkurat nå? :o)

Skrevet

Det har de på alle dagligvarer vel? De ligger vel sammen med matpapir, aluminumsfolie og sånt. Men det er kanskje ikke høysesong akkurat nå? :o)

Jeg har lett og lett, på ica, prix, rimi. Ingen har, men skal se på rema til uken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...