spirito Skrevet 23. november 2002 Skrevet 23. november 2002 http://www.astonmartin.com/vanquish_intro_base.html Tror dere det finnes en bank som er villige til aa laane meg penger til denne bilen? Den koster saann ca. 2 mill... Evt. er det noen veldig rike menn som har lyst til aa donere meg en? *sukk* 0 Siter
jacob Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Nei, etter som jeg har forstått er du student .Det er derfor intet håp. Det er imidlertid hyggelig å konstantere at selv søte studentpiker kan han kontraantropologisk smak. 0 Siter
spirito Skrevet 24. november 2002 Forfatter Skrevet 24. november 2002 Nei, etter som jeg har forstått er du student .Det er derfor intet håp. Det er imidlertid hyggelig å konstantere at selv søte studentpiker kan han kontraantropologisk smak. Jeg har sååå lyst på den bilen *sukk* Hadde ikke akkurat tenkt til å søke om lån til den da ;-) 0 Siter
Grip Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Jeg har sååå lyst på den bilen *sukk* Hadde ikke akkurat tenkt til å søke om lån til den da ;-) Det finnes Aston Martin til under halve prisen av det du nevner. Når du går fra 2 mill. til under 1, er det kanskje fortsatt like uoppnåelig. På den annen side vil markedet av menn som lar seg utfordre i saken (mot den vanlig gjenytelsen), noe større. 0 Siter
Grip Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Det finnes Aston Martin til under halve prisen av det du nevner. Når du går fra 2 mill. til under 1, er det kanskje fortsatt like uoppnåelig. På den annen side vil markedet av menn som lar seg utfordre i saken (mot den vanlig gjenytelsen), noe større. Huff. Jeg glemte å nevne at AM under 1 mill, er bruktbiler. Du finner dem på FINN.NO. Siden det er brukt, er det kanskje ikke like aktuelt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.