Gå til innhold

Hva skal man finne på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

20

• spirito

19

• nick

3

• pumsj

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Av borettslagsformannen...

Som var den ene som ikke nektet da det ble spurt om noen ville stille som kandidat. OK, denne personen TROR gjerne han vet det meste, men det gjør han ikke. Han er en hvemsomhelst som stakk handa i været. For noen 1000-lapper i året. Spørsmålet er hva DU vil, og de rette å snakke med finnes på nærmeste brannstasjon. Just do it!

Som var den ene som ikke nektet da det ble spurt om noen ville stille som kandidat. OK, denne personen TROR gjerne han vet det meste, men det gjør han ikke. Han er en hvemsomhelst som stakk handa i været. For noen 1000-lapper i året. Spørsmålet er hva DU vil, og de rette å snakke med finnes på nærmeste brannstasjon. Just do it!

Takk for sparket!

Tror jeg ringer en kompis av meg, han er midt i brannmann-utdannelsen sin og burde vite sånt :o)

Men jeg bør kanskje spørre på den lokale stasjonen eller?

Trenger noen å vite om forandringen min så lenge den er lovlig?

Tenker på offentlige bygningspapirer og slikt, trenger de den informasjonen ved fx. evakuering e.l.?

Annonse

Hadde du enda vært same, SDD, da kunne du hatt sex døgnet rundt til langt etter fylte 70.. Stakkars deg... ;-)

Men jeg kan det nå også. Saken er bare den at jeg kjører totalavhold i en uke i ny og ne, og så lar jeg heller den spesielt utvalgte få kjøre seg på en måte at hun trenger en uke eller to på å komme seg igjen.

Gjest lurer bare litt!

Men jeg kan det nå også. Saken er bare den at jeg kjører totalavhold i en uke i ny og ne, og så lar jeg heller den spesielt utvalgte få kjøre seg på en måte at hun trenger en uke eller to på å komme seg igjen.

I all verden...trenger du en hel uke på å komme deg? Ikke skyld på dama, da, den er for grov! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...