Grip Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 En missekonkurranse kan selvsagt avstedkomme en del bråk. Det har jo selv i vestlige land forekommet at noen forhutlede feminister har iført seg fakler og plakater og knust noen ruter i anledning slike konkurranser. Men det var jo mest på 70- og 80-tallet. I Nigeria derimot får gutta skikkelig tenning. I forbindelse med Miss World kåringen, har de like godt tatt livet av 200 mennesker. Gnisten som tente det hele, var visstnok en aviskommentar om at en eller annen allah-jalla sikkert ville valgt en av missene som kone hvis han hadde levd i dag: http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=3&item=243006 Spiller det så noen rolle om missene må flytte til London? Spiller det noen rolle om et par hundre nigerianere kverker hverandre? Njaa, kanskje ikke. Derimot har jeg merket meg at Nigeria har vært frampå for å bli vurdert som søker til fotball-VM. Det gikk grundig i dass gjennom disse opptøyene. Synd, fordi afrikansk fotball har begynt å få en viss posisjon gjennom bra prestasjoner. Nå kan de glemme det, i alle fall i sonen Nigeria. Ellers viser slike opptøyer at enhver tanke om framgang bare kan glemmes. I land med muslimsk dominans er det rett og slett umulig å få til noe som helst. Selv de mest elementære strukturer innenfor demokrati og menneskeretter kan ikke etableres, og det har selvsagt ingen hensikt å påse penger inn i dette. Misse-opptøyene er i seg selv en avgrenset sak, men viser med tydelighet håpløsheten i fremtiden for dette kontinentet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83190-hva-er-det-med-disse-muslimene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 For et reflektert og insiktsfullt innlegg, det er nesten så at jeg omvender meg til rasist bare ved å lese det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83190-hva-er-det-med-disse-muslimene/#findComment-447462 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Kunne være morsomt å provosere frem et par sprengte blodkar hos Sør ved å hevde at negre er dummere enn andre folk, men jeg har ingen seriøs forskning i ryggen på dette. Islam derimot, de begynner å vise seg fra sin «beste» side, sågar i det engang så fredelige muslimske Indonesia. At denne religionen har god grobunn i kulturer av mindre opplyst karakter forbauser meg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83190-hva-er-det-med-disse-muslimene/#findComment-447568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg tenkte noe av det samme når jeg så denne galskapen i avisene. Jeg mener... 200 døde!!! Og dette som følge av noen misser. Nei, det hele er jo ubegripelig, og noe må jo være seriøst feil med disse menneskene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83190-hva-er-det-med-disse-muslimene/#findComment-447578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Kunne være morsomt å provosere frem et par sprengte blodkar hos Sør ved å hevde at negre er dummere enn andre folk, men jeg har ingen seriøs forskning i ryggen på dette. Islam derimot, de begynner å vise seg fra sin «beste» side, sågar i det engang så fredelige muslimske Indonesia. At denne religionen har god grobunn i kulturer av mindre opplyst karakter forbauser meg ikke. Du skriver: "Islam derimot, de begynner å vise seg fra sin «beste» side," Islam er et livssyn (som kristendommen) ikke "de" (personer) - da heter det muslimer. === Du skriver: "sågar i det engang så fredelige muslimske Indonesia" Ja, og den hvite, kristne McVeigh har drept ca like mange i USA. Er han også typisk for alle hvite, kristne? Imellomtiden har (hvite, kristne) sørafrikanere satt av 10-12 bomber. Men de er ikke muslimer, så de ble ikke rapportert i Norge.... === Du skriver: "Kunne være morsomt å provosere frem et par sprengte blodkar hos Sør" Det du skriver er en slags "amatør-rasisme" som er så lett å tilbakevise at det knapt er verdt bryderiet. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83190-hva-er-det-med-disse-muslimene/#findComment-447581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg tenkte noe av det samme når jeg så denne galskapen i avisene. Jeg mener... 200 døde!!! Og dette som følge av noen misser. Nei, det hele er jo ubegripelig, og noe må jo være seriøst feil med disse menneskene. Hei SDD, Dette har lite med "konkurransen" å gjøre: Fra Aftenposten: "Nigeria er et rikt land med store naturressurser, og landet er verdens tiende største oljeprodusent. Men rikdommene er usedvanlig skjevt fordelt, og nederst på tildelingslisten finnes millioner av muslimske unge menn i nord. De er uten skolegang, utdannelse og jobber. De er sinte og frustrerte og et lett bytte for politiske opportunister og religiøse fundamentalister, som mer enn gjerne ildner til opprør i den etniske smeltedigelen Nigeria." Med andre ord - manglende integrasjon og fordeling av goder. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83190-hva-er-det-med-disse-muslimene/#findComment-447585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Du skriver: "Islam derimot, de begynner å vise seg fra sin «beste» side," Islam er et livssyn (som kristendommen) ikke "de" (personer) - da heter det muslimer. === Du skriver: "sågar i det engang så fredelige muslimske Indonesia" Ja, og den hvite, kristne McVeigh har drept ca like mange i USA. Er han også typisk for alle hvite, kristne? Imellomtiden har (hvite, kristne) sørafrikanere satt av 10-12 bomber. Men de er ikke muslimer, så de ble ikke rapportert i Norge.... === Du skriver: "Kunne være morsomt å provosere frem et par sprengte blodkar hos Sør" Det du skriver er en slags "amatør-rasisme" som er så lett å tilbakevise at det knapt er verdt bryderiet. Med vennlig hilsen Flott, Sør, Tim Mcveigh er et bra eksempel når du skal beskrive kristenfolket, rart du ikke brukte Hitler som du pleier, for han har sannelig drept flere enn Oklahomabomberen. Kanskje du har oppdaget at han ikke gjorde det i Jesu navn? Amatørrasist, jaja, dine venner i HEF er jo proffe, så jeg kan sikkert nøye meg med den statusen. Forleden ville antirasistene nekte jøder å gå i tog mot rasisme for å markere 60 års jubileet for Krystallnatten. Jeg skulle altså nektes å delta i en demonstrasjon mot en ideologi som drepte seks millioner av oss for bare seksti år siden? Og jeg ville blitt kastet ut hvis jeg tok med med de få som støtter oss? Formannen i klubben din, Lars Gule, gikk forleden ut og definerte terrorisme, fikk du med deg det? Norges eneste dømte internasjonale terrorist skal fremså som Midtøstenekspert og fredsforsker. Skal litt av en fantasi til for å tegne et bilde av Hamas som en sosial herreklubb. Der har du rasistene dine, Sør. Der og ellers over hele venstresiden. Forøvrig blir du en lettvekter i slike debatter, Sør. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83190-hva-er-det-med-disse-muslimene/#findComment-447829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Flott, Sør, Tim Mcveigh er et bra eksempel når du skal beskrive kristenfolket, rart du ikke brukte Hitler som du pleier, for han har sannelig drept flere enn Oklahomabomberen. Kanskje du har oppdaget at han ikke gjorde det i Jesu navn? Amatørrasist, jaja, dine venner i HEF er jo proffe, så jeg kan sikkert nøye meg med den statusen. Forleden ville antirasistene nekte jøder å gå i tog mot rasisme for å markere 60 års jubileet for Krystallnatten. Jeg skulle altså nektes å delta i en demonstrasjon mot en ideologi som drepte seks millioner av oss for bare seksti år siden? Og jeg ville blitt kastet ut hvis jeg tok med med de få som støtter oss? Formannen i klubben din, Lars Gule, gikk forleden ut og definerte terrorisme, fikk du med deg det? Norges eneste dømte internasjonale terrorist skal fremså som Midtøstenekspert og fredsforsker. Skal litt av en fantasi til for å tegne et bilde av Hamas som en sosial herreklubb. Der har du rasistene dine, Sør. Der og ellers over hele venstresiden. Forøvrig blir du en lettvekter i slike debatter, Sør. Ja, Tim McVeigh er like representativt for kristne som bomberen er for de 200 millionene andre muslimer i Indonesia. === Du skriver: " Forleden ville antirasistene nekte jøder å gå i tog mot rasisme for å markere 60 års jubileet for Krystallnatten. Jeg skulle altså nektes å delta i en demonstrasjon mot en ideologi som drepte seks millioner av oss for bare seksti år siden?" *ler* Jeg var faktisk på minnesmerkingen for Krystallnatten. Den var organisert av alle de organisasjonene som du vanligvis kritiserer, og muslimene var svært aktive. Faktisk var det flere muslimske kvinner/menn som bar plakatene med "ikke glem krystallnatten". === Du skriver: "Norges eneste dømte internasjonale terrorist" USA er da verdens eneste dømte terrornasjon.... Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83190-hva-er-det-med-disse-muslimene/#findComment-447836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Ja, Tim McVeigh er like representativt for kristne som bomberen er for de 200 millionene andre muslimer i Indonesia. === Du skriver: " Forleden ville antirasistene nekte jøder å gå i tog mot rasisme for å markere 60 års jubileet for Krystallnatten. Jeg skulle altså nektes å delta i en demonstrasjon mot en ideologi som drepte seks millioner av oss for bare seksti år siden?" *ler* Jeg var faktisk på minnesmerkingen for Krystallnatten. Den var organisert av alle de organisasjonene som du vanligvis kritiserer, og muslimene var svært aktive. Faktisk var det flere muslimske kvinner/menn som bar plakatene med "ikke glem krystallnatten". === Du skriver: "Norges eneste dømte internasjonale terrorist" USA er da verdens eneste dømte terrornasjon.... Med vennlig hilsen «-Ja, Tim McVeigh er like representativt for kristne som bomberen er for de 200 millionene andre muslimer i Indonesia.-» Åh, vi har mer i vente, dette er bare begynnelsen. Se på muslimene i Sør-Sudan og Kashmir. Bare for å nevne noe. Bomberen på Bali var såvisst ikke alene, og han feires som en helt blant «gutta». «-Jeg var faktisk på minnesmerkingen for Krystallnatten. Den var organisert av alle de organisasjonene som du vanligvis kritiserer, og muslimene var svært aktive. Faktisk var det flere muslimske kvinner/menn som bar plakatene med "ikke glem krystallnatten".-» Jepp, muslimene er svært aktive, noe vi har sett når vi prøver å heve stemmen for Israel. Vi har blitt truet, noen av oss sågar blitt slått og sparket, fratatt flagg etc. Og hvis du skal ha meg til å tro at en troende muslim ville demonstrere for en jøde, så lyver du meg rett opp i ansiktet. Forleden ble disse muslimene som «konverterer» avslørt som luringer og trojanere, kanskje det er disse du demonstrerte sammen med? «-USA er da verdens eneste dømte terrornasjon....-» My point exactly! Kina står for 2/3 - to tredjedeler - av alle brudd på menneskerettighetene her i verden, og Saudi-Arabia går for å være terrorens hjemland, likevel presterer noen å «dømme» verdens nest største demokrati som terrornasjon. Den presumptivt største terroristen av alle støttes og beskyttes som en nasjonalhelligdom, samtidig som han fører en terror-og utmattelseskrig mot den eneste demokratiske enklaven blant 21 etno-teokratiske diktaturer. Gjett hvem og hvor, Sør. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83190-hva-er-det-med-disse-muslimene/#findComment-447861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.