Gjest starboy Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 hei folks.. jeg er en gutt på 20 som på nyrået vil flytte på meg for en periode og bo 3-4 mnd i oslo. men da må man også ha noe å gå til der man er. ikke særlig med skoler som plutselig starter opp i januar, nei. så folkens, har dere noen tips? noen kurs, eller jobber eller noen steder man kan få hjelp for å få seg en liten jobb for en periode? på forhånd takk :-) ha en fortsatt god dag! 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Tror nok du sliter da.. Er vanskleig å få seg jobber i Oslo, og i hvert fall hvis du bare blir i 3 - 4 mnd. Kurs kan du jo ta, men det tjener du ikke noe på - det koster! hvorfor drar du til Oslo når du ikke har noe å gjøre? Planlegge først vettu! Har du tenkt å snylte på venner eller familie da? Jeg hadde ikke forsørga noen i 3 mnd i hvert fall! 0 Siter
Sofline Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 Bor du i Oslo? Hva vet du om hvor lett det er å få seg jobb der? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.