Gjest starboy Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 hei folks.. jeg er en gutt på 20 som på nyrået vil flytte på meg for en periode og bo 3-4 mnd i oslo. men da må man også ha noe å gå til der man er. ikke særlig med skoler som plutselig starter opp i januar, nei. så folkens, har dere noen tips? noen kurs, eller jobber eller noen steder man kan få hjelp for å få seg en liten jobb for en periode? på forhånd takk :-) ha en fortsatt god dag! 0 Siter
Nyco Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Folkeuniversitetet har kurs som starter utenom skoleruta. Og så går det an å ta kontakt med Norsk Personal, vikarbyrå. Kanskje de har jobb til deg. Ellers får du ta en traverunde i byen og spørre personlig på diverse foretninger og bedrifter. Lykke til! :0) 0 Siter
Line Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Friundervisningen starter masse nye kurs på nyåret. Ring dem, og be om å få kurskatalogen tilsendt. Ellers er det veldig lett å få jobb via vikarbyrå, om du er villig til å prøve deg på noe som kanskje ikke er den retningen du kan tenke deg senere i livet. Butikkarbeid i div. butikker, vasking osv. Jeg jobbet via Westaff, og har veldig god erfaring med dem. Hovedkontoret ligger i Sandvika, tror jeg. Du finner dem på nettet også. Lykke til i storbyen! 0 Siter
molli Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Her kan du få oppdrag av varierende lengder, du bestemmer selv, og nær sagt i alle næringsområder. http://www.manpower.se/MPNet3/startContent.asp?Ref=NORWAY_NORDIC 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.