Gå til innhold

veldig rastløs

Gjest veldig rastløs

Anbefalte innlegg

Gjest veldig rastløs

Hei!

jeg vet ikke om dette er rette forumet, men...

Jeg føler meg veldig ofte rastløs.

Kjeder meg fort og det hjelper jo ikke akkurat med lite penger.

Jeg får liksom ikke ro i kroppen.

Klarer ikke å sette meg ned med en bok og slappe av f.eks.

Jeg har en samboer og vi har det bra, men eg er ofte litt trist og tenker mye på at jeg kjeder meg.

Vet ikke hva jeg skal finne på for å få tiden til å gå.

Jeg har en deltids jobb og er på jakt etter en fulltids jobb for å få mere å gjøre.

Men der er litt plagsomt å være så rastløs store deler av tiden.

Har dere noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83235-veldig-rastl%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

..hmm...kanskje litt stygt å si det men; jeg minnes så vidt en tid da jeg hadde det "så lett" som du har det nå...jeg gjorde ikke noe med det dengang selv om jeg kanskje burde ha gjort det..?

Jeg har ingen gode, praktiske råd, det eneste jeg har lyst til å si er : La ikke rastløsheten og kjedsomheten vokse til å bli det vi på godt norsk kaller en depresjon...de er vanskelige å komme ut av...!

Får du noen gode råd, så ta dem fatt og gjør noe så snart som mulig....

Beklager at jeg ikke hadde noe mer positivt å si...

Ønsker deg alt godt..så fort som overhodet mulig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83235-veldig-rastl%C3%B8s/#findComment-448131
Del på andre sider

Gjest veldig rastløs

..hmm...kanskje litt stygt å si det men; jeg minnes så vidt en tid da jeg hadde det "så lett" som du har det nå...jeg gjorde ikke noe med det dengang selv om jeg kanskje burde ha gjort det..?

Jeg har ingen gode, praktiske råd, det eneste jeg har lyst til å si er : La ikke rastløsheten og kjedsomheten vokse til å bli det vi på godt norsk kaller en depresjon...de er vanskelige å komme ut av...!

Får du noen gode råd, så ta dem fatt og gjør noe så snart som mulig....

Beklager at jeg ikke hadde noe mer positivt å si...

Ønsker deg alt godt..så fort som overhodet mulig...

Ja, jeg har kanskje ikke de største problemene i forhold til andre, men det blir trist når jeg er vant til å være glad og fornøyd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83235-veldig-rastl%C3%B8s/#findComment-449369
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...