Gå til innhold

Gutt 8 år - hvilken julegave?

Anbefalte innlegg

I år får vi en gutt på 8 år på besøk julaften. Jeg kjenner han ikke spesielt godt, så jeg aner ikke hva han ønsker seg i julegave. Det eneste jeg vet er at han synes gummiedderkopper og slikt er gøy. Noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe han? Det skal ikke være noen stor sak...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83250-gutt-8-%C3%A5r-hvilken-julegave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anbefaler alltid bgøker av Ole Lund Kirkegaard. "Frode og de andre skøyerne" er en av de mest hysterisk morsomme barnebøkene skrivi, ever! Og bøkene om Tzatziki.

Har du lest Hodja fra Pjort?

Det er den aller morsomste boka noensinne, og jeg ler så jeg griner av den ennå :-)

Annonse

Ja!

Hehe, jeg elsker de bøkene! Har tusla på biblioteket og lånt de mange ganger (da jeg var litt yngre...) og jeg har lest dem et utall ganger ;-)

Jeg også. :o) Husker moren min hata å lese de, men det var de eneste bøkene broren min brydde seg om når hun skulle lese for han. Tilslutt fikk hun overtalt meg til å lese for han, men da blei det bare fnising, både på meg og bror. Særlig Irene Tv, fru Ravn og Herr Storm lo vi godt av. :o) *mimre*

Jeg også. :o) Husker moren min hata å lese de, men det var de eneste bøkene broren min brydde seg om når hun skulle lese for han. Tilslutt fikk hun overtalt meg til å lese for han, men da blei det bare fnising, både på meg og bror. Særlig Irene Tv, fru Ravn og Herr Storm lo vi godt av. :o) *mimre*

;-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...