Gå til innhold

orker jeg dette mer da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke sikkert du dør, (det er tvilsomt) men det kan hende du blir veldig dårlig og syk. Må pumpes og ligge på sykehus i flere dager...

Du kan ringe mental helses vakttelefon: 810 30 030

På legevakten er det sjelden psykologer, så der er det mulig du blir sendt videre til et psykiatrisk sykehus.

Det kan hende du vil ha godt av det. Få litt ro og noen å snakke med. Stilt en riktig diagnose og få behandling/oppfølging deretter.

Hvis legen på legevakten ikke sender deg videre, men gir deg beroligende medisiner, er problemet bare midlertidig løst. Så jeg ville nok bedt om en innleggelse hadde jeg vært deg.

Lykke til, mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83273-orker-jeg-dette-mer-da/#findComment-447878
Del på andre sider

Gjest calestia

sender deg en klem.

Da jeg var på legevakta fikk jeg bare en haug med piller, sovemeds og valium..

ikke så veldig lurt å gi en suicidal pasient spør du meg..

men psykologen min la meg inn et par dager senere..

orker du absolutt ikke mer, ville jeg bedt om en innleggelse.

Der kan du roe ned.

lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83273-orker-jeg-dette-mer-da/#findComment-447887
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...