Gjest svært behåret Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 hvilket redskap anbefales til denne jobben ? Har så en del hermorider som jeg ikke ønsker å røske med. blir så grisete på dass da. Noen med erfaring på området... 0 Siter
Gjest *imponert* Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Vokser det hår på hemmoroidene dine? 0 Siter
Gjest svært behåret Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Vokser det hår på hemmoroidene dine? Nei, men rundt dem og da er det jo fort gjort å røske dem med seg i seansen ! 0 Siter
molli Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Jeg ville ikke gjort det i det hele tatt, var jeg deg. Jeg kan nemlig levende forestille meg hvilken jævlig, kløende kaktus du kommer til å gå rundt med i ræva kort tid etterpå... Det er ikke overalt det er like passende å graveklø seg bak med nevene. Så det kan bli ganske tøft for deg... 0 Siter
Gjest *imponert* Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Nei, men rundt dem og da er det jo fort gjort å røske dem med seg i seansen ! Vil ikke anbefale barbering i rompa. Fikk inngrodd hårsekk, og kombinert med string er det bare vondt. 0 Siter
Line Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Bruk Veet hårfjerningskrem, så slipper du å "røske med" noe som helst... og du slipper den infernalske kløen. Det var en delikat beskrivelse du kom med... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.