Gå til innhold

Medisin mot bedre humør

Anbefalte innlegg

som jeg før har skrvet tidligere, sliter jeg med et veldig labert humør, sinne og irritabilitet.

Har gått på fevarin, men hjalp ikke slik at jeg ble glad av de.

Når jeg drikker alkohol, da er jeg den jeg egentlig er, blid, omgjengelig, uredd m.m

Er det ingen medisin som oppnår samme virkning som alkohol, uten å bli beruset selvfølgelig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83343-medisin-mot-bedre-hum%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Synes du snarest skal kutte ut alkoholen, den kan gi deg alvorlige konsekvenser. Hvis det er så ille at du må ty til alkohol, gå heller til lege å få prøvd ut noe antidepressiva. Selv kan jeg anbefale cipramil - og de blir du ikke avhengig av. Men kan det hjelpe bare å legge om kostholdet, så er jo det det ebste. Men ettersom du allerede har begynt å ty til alkohol, slutt med det og kom deg til lege snarest råd er. Dette er alvor.

Synes du snarest skal kutte ut alkoholen, den kan gi deg alvorlige konsekvenser. Hvis det er så ille at du må ty til alkohol, gå heller til lege å få prøvd ut noe antidepressiva. Selv kan jeg anbefale cipramil - og de blir du ikke avhengig av. Men kan det hjelpe bare å legge om kostholdet, så er jo det det ebste. Men ettersom du allerede har begynt å ty til alkohol, slutt med det og kom deg til lege snarest råd er. Dette er alvor.

Jeg tyr ikke til alkohol, men de få gangene (det er sjeldent) jeg drikker så føler jeg meg som den jeg egentlig er.

Står på venteliste til Folloklinikken,håper snart jeg får komme inn, for situasjonen min er uholdbar,ødelegger for alle rundt meg og jeg isolerer meg mer og mer, MÅ ha noe for humøret snart, ellers gidder jeg ikke å være "her" lenger!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...