Gå til innhold

Hei og hopp jeg er så glad i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest eikebladet  :-)))

Snakket med BUFA for 5 minutter siden, - jeg er godkjent!!!!

Som enslig adoptant er dette så absolutt ingen selvfølge! (Det er det vel forresten ikke for dere andre heller....)

I ettermiddag går nok turen til en barnetøyforretning for å kjøpe en liten ting til minne om dagen!

Litt "fakta" for de som er interessert i det:

Landet jeg skal adoptere fra er Kina. Søknaden ble registrert hos BUFA 08.07, dvs. 4 mnd og 17 dagers venting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83353-hei-og-hopp-jeg-er-s%C3%A5-glad-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott! Gratulerer. Det er en deilig følelse, ikke sant?

Er det ikke rart hvordan shopping-genet er det første som slår seg inn etter godkjenning? Det gjorde det hos oss også. Vi var ute og kjøpte barnedyne og sengtøy på godkjennelsesdagen. Så etter det kjøpte jeg en ting i måneden sånn ca. Så ble det en gang i uka, og nå er vi i 13.ventemåned og er oppe i en ting til dagen... Hvordan skal dette ende? (ok, jeg overdriver litttttt nå, men ikke så sykt mye...tralalalala)

Hilsen fra

Annonse

Annonse

Kjempeflott !! ;o)))

Lykke til videre i prosessen..

Vi har reg.dato 26.6, - så jeg håper brevet ligger å venter på meg når jeg kommer hjem !?

Jeg håper også du får svar i dag! Du har jammen ventet lenge nok! Men du kan jo ringe å høre også. Min godkjenning er ikke sendt fra BUFA ennå, men jeg fikk svar når jeg ringte saksbehandleren min å spurte. Lykke til!

Så flott! Gratulerer. Det er en deilig følelse, ikke sant?

Er det ikke rart hvordan shopping-genet er det første som slår seg inn etter godkjenning? Det gjorde det hos oss også. Vi var ute og kjøpte barnedyne og sengtøy på godkjennelsesdagen. Så etter det kjøpte jeg en ting i måneden sånn ca. Så ble det en gang i uka, og nå er vi i 13.ventemåned og er oppe i en ting til dagen... Hvordan skal dette ende? (ok, jeg overdriver litttttt nå, men ikke så sykt mye...tralalalala)

Hilsen fra

Shopping-genet mitt har vært der hele tiden, - jeg har bare valgt å holde det i sjakk fram til nå! Har ikke planer om å slippe det helt løs ennå heller (har ikke skap som er store nok til en så lang handle periode...), men en ting for å markere dagen skal jeg kjøpe. Det er et morsomt minne å ha seinere både for meg og barnet mitt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...