Gå til innhold

3 år... skulle du vært!

Anbefalte innlegg

Det er tre år siden min lille Margot ble født i morgen.

Og det gjør vondt! Skal ta med meg min sønn og gå og gå og gå - har ikke lyst å sitte i ro. En liten uke av et lite liv - mer en mange her fikk oppleve - Intense dager i Bodø, håpet var altid så stort - og nå et lite hvitt hjerte på kirkegården... Hvorfor, gud hvorfor!!!

http://home.c2i.net/mbolstad

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83428-3-%C3%A5r-skulle-du-v%C3%A6rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler så inntenst med deg, kjære deg, selv om jeg ikke har følt det på kropp og sjel selv! Men jeg er sikker på at han sitter på en liten rosa sky å tiiter ned på dere å sier "mamma jeg elsker deg å jeg jeg har det godt"...Vær stolt av deg selv min venn for at du holder deg sterk for de som er glade i deg....lykke til videre i det merkelige livet vi har fått utdelt! klem fra marion...

Jeg føler så inntenst med deg, kjære deg, selv om jeg ikke har følt det på kropp og sjel selv! Men jeg er sikker på at han sitter på en liten rosa sky å tiiter ned på dere å sier "mamma jeg elsker deg å jeg jeg har det godt"...Vær stolt av deg selv min venn for at du holder deg sterk for de som er glade i deg....lykke til videre i det merkelige livet vi har fått utdelt! klem fra marion...

Takker for gode ord. Nei det e ikke enkelt for oss dette her. Og det virker som om at så mange suser gjennom det hele uten noen sorger i det hele tatt - mens vi...!

Sender tankene mine til alle som har mistet sine kjære små engler...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...