Gå til innhold

Ja,ja, så er VB's spørreforum...

Anbefalte innlegg

Uten å kunne si det for sikkert, kan det virke som det, ved siden av å være et kapasitetsproblem rent tidsmessig, også er et kompetanseproblem mht. datakunnskaper.

Det er jo ikke alle som er like "inne" på disse greiene som oss, vet du, thaimor!*blunk, blunk*

Nei, spøk til side; for meg er begrunnelsen god nok, den, all den tid de fleste som jobber på VB har helt annet enn data - mikk - makk i hodet (og heldigvis for det...).

P.S. Hvordan går det med ADSL - en, forresten, er du klar til å chatte snart?

*klem*

Vi har verken hørt eller sett noe til den enda! For min del må det gjerne drøye. Jeg gruer meg...

Chatte kan vi vel gjøre for det vel? Onsdag, torsdag er sene dager. Ledig ca. 22 eller noe sånt. Fredag = hele kvelden til disposisjon (gressenke) Mail meg når du får ånden!!!

Fortsetter under...

Vi har verken hørt eller sett noe til den enda! For min del må det gjerne drøye. Jeg gruer meg...

Chatte kan vi vel gjøre for det vel? Onsdag, torsdag er sene dager. Ledig ca. 22 eller noe sånt. Fredag = hele kvelden til disposisjon (gressenke) Mail meg når du får ånden!!!

Jeg sender deg en mail om ikke altfor lenge, ellers blir det for privat her. Tar du hintet?

Ellers syns jeg godt jeg kunne fått poeng jeg også, minst 9!

*snurt*

Jeg sender deg en mail om ikke altfor lenge, ellers blir det for privat her. Tar du hintet?

Ellers syns jeg godt jeg kunne fått poeng jeg også, minst 9!

*snurt*

OK - 9,5 da!

Visst tok jeg hintet, merket du ikke telegramstilen min - kjapt og effektivt? ;-)

Tror du jeg kjeder meg i kveld, eller? Utlading kalles det kanskje =o)

OK - 9,5 da!

Visst tok jeg hintet, merket du ikke telegramstilen min - kjapt og effektivt? ;-)

Det er når man kjeder seg (på dol, vel og merke) at man får laaaange tråder... Jeg er imponert!

(Men så har jeg da også gitt et bidrag som monner.)

Mer PRIVAT hinting kommer i nevnte mail, som jeg forøvrig ikke har fått begynt på enda (lurer på hvorfor?).

;-)

OK - 9,5 da!

Beklager, jeg glemte jo rent å takk for de rause 9,5 poengene. TUSEN TAKK!

*klem*

P.S. Dette blir den siste private meldingen - for ikveld.

Annonse

Siden du såpass ofte blir "satt på plass" etter spøkene dine er det kanskje på tide å ta tegninga? Du har en krass og utydelig humor som slett ikke er lett å skjønne.

Vel, siden det stort sett går igjen hvem som skal "sette meg på plass" etter spøkene mine, så er mitt svar til det: nei. Jeg har ikke tenkt å endre på noe som helst.

Har jeg foressten sagt at jeg synes OJ er festlig?

Ut fra ditt nye nick har jeg fått bekreftet mistankene mine, du er medlem av al-Qaida. For Osama Bin Laden er skyld i at Verdens Barns spørreforum ble endlagt.

;-)

Ja, det nicket var en gave til alle paranoide sjeler på adopsjonsforum. God Jul!

Klem fra

Vel, jeg kan like greit bare ta skylda for alt, npr jeg først er så godt i gang. Etter å ha terrorisert VB, så er vel bare BUFA en naturlig forlengelse av mitt korstog.

Håper foressten dette tar all broddi fra påstanden om at jeg skulle være ansatt i VB. Jeg ville da vel aldri skutt min egen arbeidsgiver i foten?

Eller er dette en dekkoperasjon? You'll never know!

*ROFLMAO*

Jeg liker deg. VB gjør det nok helt sikkert ikke.

*ROFLMAO*

Jeg liker deg. VB gjør det nok helt sikkert ikke.

Ikke? Takket være meg slipper de jo å svare på et lass med spørsmål på den der siden sin. De får det mye roligere nå, enn noen gang! Klart de liker meg!

(For de som ikke tok den: jeg spøker nå.)

Du er ikke så verst, du heller ;)

Ikke? Takket være meg slipper de jo å svare på et lass med spørsmål på den der siden sin. De får det mye roligere nå, enn noen gang! Klart de liker meg!

(For de som ikke tok den: jeg spøker nå.)

Du er ikke så verst, du heller ;)

*smelt*

Annonse

Hva er det med deg og smelting? Kanskje du må skru ned termostaten hos deg? Og "jomfru"??? Nei, da vil jeg heller være bin Leenie

Dette bare beviser at jeg har sluppet opp for klissete *XXXX*. Der har du det. Jeg er grunn i bunn og grunn.

*hulk*

Der kom det jaggu meg en til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...