Gå til innhold

BUFA-godkjent, startklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er endelig BUFA-godkjenningen kommet, det tok 4 mnd og noen dager og telefonpurringer, så lå den i postkassa vår! (det er over et år siden vi meldte oss for sosialkontoret - det er trist at det skal ta så lang tid i byråkratiet i Norge.....!) Men nå er vi endelig i full gang med dokumentinnsamtling!

Vi skal bruke ICBF i Colombia, og det er vårt andre barn vi venter på.

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen!

Jeg fikk midt positive svar i går, så jeg vet hvor deilig det føles! Lykke til videre!

valmue1365380326
Skrevet

... og lykke til videre med papirinnsamlingen! Vi håper at våre papirer blir sendt til Colombia i disse dager.

Hilsen fra

Gjest Tobarnmamsen
Skrevet

Gratulerer Olga! Godt å høre at det "bare" var 4 mnd og noen dager........ Vi venter spent (snart 3 mnd) og har to skjønne fra Cali, vi også!

Lykke til videre, gleder meg til å følge dere!

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen!

Jeg fikk midt positive svar i går, så jeg vet hvor deilig det føles! Lykke til videre!

Gratulerer såå masse :o). Nå blir det garantert barn av dette :o))).

KLem fra

gogo1365380358
Skrevet

Gratulerer med godkjenning og lykke til videre i prosessen!

klem

Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenningen!!!

Lykke til videre.

Hilsen fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...