Gå til innhold

India - VB-tildeling - noen heldige her?

Anbefalte innlegg

Gjest Indialengter

Fikk høre fra VB at det har kommet ca 20 barn hjem fra India i år. Er det noen av dere som har eller skal hente som er her inne?

Fortell litt da!

Merkedag for meg i dag - har levert 1. dokumentsamling til India. Fikk BUFA-godkjenning for nesten 1 mnd siden - så nå er det vel bare å vente. Er det 4-6 mnd ventetid på tildeling fra dokumentene sendes eller fra BUFA-godkjenning, tro?

Jo mer jeg er her inne jo saktere går dagene, kanskje jeg burde forsøke å tenke på andre ting enn familieforøkelse en liten stund.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83487-india-vb-tildeling-noen-heldige-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er nok (dessverre) ikke blant de heldige...

MEN vi har da to skjønne gudegaver fra India lell! Sistemann, prinsessa vår, hentet vi i August ifjor i Pune. Førstemann hentet vi i Delhi for 5 år siden.

Hvor er deres sak sendt? Ventetiden på tildeling gjelder forøvrig etterat saken er sendt India.

Skjønner godt at du bare lengter mer og mer... Du har da også noe aldeles fantstisk i vente! Ønsker du å "prate" mer med en erfaren India - mamma, så må du gjerne ta kontakt på [email protected]

Lykke til videre i ventetiden!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...