Gå til innhold

Stavangertreff imorgen 27.november. :o)

Anbefalte innlegg

Gjest AAA, Snø og GIN

Goddagen damer!

Så hadde vi endelig fått bestilt bord da. Ideen om julemat var veldig god, men uheldigvis hadde resten av Stavangers befolkning tenkt på det før oss, så det var fullt stort sett overalt..

Men hva med kinamat da? Jeg har bestilt bord på Moon House, Sølvberggt 9 til kl 2000. Det er bestilt i navnet "Anne."

Håper å se så mange som mulig! :o))

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83516-stavangertreff-imorgen-27november-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg kommer! Snakkes.

Hallais you!

Så kjekt at du kommer!

Men du, husker du sist gang, du sa at du hadde sånn l... middel som dere hadde kjøpt for å ha med til Kina, men ikke brukt.

Kunne jeg fått kjøpe det av deg?

(jada, vet at det ikke er lov med kjøp og salg på disse sidene, men hvis du fremdeles har det, kan du ikke ta med i kveld?)

Sneiks!

MVH

Annonse

Hallais you!

Så kjekt at du kommer!

Men du, husker du sist gang, du sa at du hadde sånn l... middel som dere hadde kjøpt for å ha med til Kina, men ikke brukt.

Kunne jeg fått kjøpe det av deg?

(jada, vet at det ikke er lov med kjøp og salg på disse sidene, men hvis du fremdeles har det, kan du ikke ta med i kveld?)

Sneiks!

MVH

Plingeling du liksom...

Ja, jeg skal ta det med i kveld

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...