Hilla Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Nå ringte damen... Saken er funnet og den lå til behandling... det ville ta ca. 2-3 uker til ! Da blir det 5 mnd. og 2-3 uker.. før godkjenning. 0 Siter
Wibecke Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Så deilig da Hilla :-) Da blir det godkjenning før jul da... For en flott julepressang. Lykke til videre. Hilsen 0 Siter
valmue1365380326 Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Så bra da, at den ihvertfall kom til rette!!!!!!!!!! Selv om behandlingstiden er rimelig laaaaaaaaaang!!!! Vente-vente, litt tålmodighetsvibber er herved oversendt ~~~~~~~~~~~~~~ Hilsen 0 Siter
GIN Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 5 mnd!! Jammen er dere tålmodige.... nå har vi nettopp passert 4, og jeg vil ikke se bort fra at jeg snart plukker opp telefonen.... de sa jo 3-4 mnd.... 0 Siter
Puccini Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Så deilig da Hilla :-) Da blir det godkjenning før jul da... For en flott julepressang. Lykke til videre. Hilsen Hei Hilla ! Det var lang behandlingstid må jeg si. Var saken deres rotet bort??? Med div.kluss brukte de 5 mnd på vår sak...Uansett er dere like bak oss!!! Vi har nå så smått gått i gang med dokumentinnsamling. Har fått beskjed fra VB at papirene sendes til Kina en gang på nyåret. Da kommer vi med i 2004 kvoten - jippi!!!!! Håper dere kommer etter med reserfart - vi får nå uansett holde følge i tiden fremover. Lykke til!!!! Hilsen fra meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.