Gå til innhold

Bivirkninger eller angst?

Anbefalte innlegg

Gjest -redselen

Jeg skrev her tidligere at jeg har begynt med seroxat for 5 dager siden nå.

Jeg vet at man kan føle seg verre i begynnelsen.. Men jeg blir litt redd..

Jeg begynner med medisin som skal hjelpe, men så blir man bare verre.. Har bare tatt en halv tabl/døgnet hittil, men ska begynne med 1 i morgen..

Jeg sitter bare hjemme og venter på å bli bedre.

Bivirkningene jeg har fått er kvalme/dårlig matlyst og svimmelhet/tåkete... akkurat det jeg forbinder med angst..

Jeg føler meg BARE verre.

Kommer dette til å bedre seg?

Hvor lang tid kan jeg gå slik?

Jeg vet jeg akkurat har begynt på tabl, men det er så fælt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83539-bivirkninger-eller-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -redselen

Den forverring du har opplevd de siste dagene er bivirkninger.

De kan forventes å gå gradvis tilbake etter en uke.

Kanskje du skal utsette opptrappingen et par dager?

Men virkningen av en halv tabl. hjelper vel ikke meg noe særlig - tenker på angsten nå.

Er det ikke bedre å hoppe i det, og heller vente til bivirkningene av 1 tabl/dagen har gått bort?

Kanskje det da også har virkning på angsten?

Hei!

Ville bare ønske deg lykke til med medisinbruken! Håper det fungerer for deg...iogmed at jeg selv skal begynne med behandling , er jeg mottaglig for alt som er av informasjon...dersom du skulle gjøre noen spesielle erfaringer....?

(Er ikke meningen å bruke deg som "prøveklut" men..)

Nok en gang...Lykke til!

Gjest -redselen

Hei!

Ville bare ønske deg lykke til med medisinbruken! Håper det fungerer for deg...iogmed at jeg selv skal begynne med behandling , er jeg mottaglig for alt som er av informasjon...dersom du skulle gjøre noen spesielle erfaringer....?

(Er ikke meningen å bruke deg som "prøveklut" men..)

Nok en gang...Lykke til!

Bra for deg at du også skal starte med behandling!

Håper vi får et bedre liv etterhvert!

Jeg er så ny enda med medisinbruken, men jeg kommer sikkert til å fortsette å skrive her litt til, så jeg skal si hvordan det går!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...