Gå til innhold

Til dere alle sammen :o)

Anbefalte innlegg

Tusen takk til alle som har sendt sine gratulasjoner, jeg blir helt rørt.

Har gått rundt meg selv på jobb i dag, uten å få gjort serlig mye.

I kveld skal jeg komme meg tidlig til køys, for det ble lite søvn på meg i natt ( mannen min sovna tvært...)

Foreløpig ser det ut til at vi får reise ca rundt om 12 januar

Skal foresten på juleborstur til Bergen i neste uke, jobben til mannen spanderer SÅ GJETT HVEM som skal gå amokk på H&M ????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83549-til-dere-alle-sammen-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest også filipinene

Gratulerer!!

Kjente hjertet mitt dunket da jeg så dere hadde fått en gutt på snart 4 år fra Filippinene. Vi har fått det 2 ganger, gutter på 4 år. Nå 8 og 6 i februar.

Blir helt oppglødd og får så lyst til å starte enda en proseses, men de penga ...

Vi har gode erfaringer med å få 4 åringer og overtakelsen gikk helt fint. Be om å få bo på barnehjemmet et par dager om det lar seg gjøre og om han er på barnehjem.Det har vi veldig gode erfaringer med.

Hvor bor dere da??

Så fint at noen adopterer litt større barn:-)) Hvor lang tid stod dere på masterlist da, hører det går tregt nå.

Filipine

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83549-til-dere-alle-sammen-o/#findComment-450614
Del på andre sider

Gratulerer!!

Kjente hjertet mitt dunket da jeg så dere hadde fått en gutt på snart 4 år fra Filippinene. Vi har fått det 2 ganger, gutter på 4 år. Nå 8 og 6 i februar.

Blir helt oppglødd og får så lyst til å starte enda en proseses, men de penga ...

Vi har gode erfaringer med å få 4 åringer og overtakelsen gikk helt fint. Be om å få bo på barnehjemmet et par dager om det lar seg gjøre og om han er på barnehjem.Det har vi veldig gode erfaringer med.

Hvor bor dere da??

Så fint at noen adopterer litt større barn:-)) Hvor lang tid stod dere på masterlist da, hører det går tregt nå.

Filipine

Så flott at det har gått så bra med deres to gutter.Vi er helt oppe i skyene om dagen, har ikke skjønt det hele ennda.

Vi sto ikke så lenge på masterlist, litt i underkant av 4 mnd. Det gikk utrolig fort, og vi hadde ikke ventet tildeling på lenge ennda.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83549-til-dere-alle-sammen-o/#findComment-451589
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...