Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har det utrolige og umulige skjedd! Vi har fått en gutt - fra egen mage!! Et ufattelig under, siden vi faktisk har papirer på at det ikke skulle kunne gå. Derfor var overraskelsen stor da en uventet graviditet dukket opp i påsken, samtidig som det vi trodde skulle bli en ny adopsjon ble sendt til BUFA - og i dag morges kom altså vidunderet ut i den store verden.

Alt står vel til med monolita og den lille - og vår filippinskadopterte datter er nå blitt en stolt storesøster.

P.S. Jeg vet at det vanligvis er adopsjoner som annonseres her, men siden vi har vært aktive her før, følte vi sterkt for å dele denne gleden også!

Skrevet

Kjære ruffe og monolita :)

Selvfølgelig måtte dere annonsere den glade meldingen her- for dere hører jo til her på forumet !!

Gratulerer sååå masse med lillebror :o)

Klem fra

Skrevet

Så herlig å høre, ruffe! Gleder meg med dere over underet - fra magen!

Mange hilsener fra

Skrevet

Hei

Gratulerer så masse. Har selv opplevd det samme. Har en sønn på 7 år fra Korea. 3 måneder før tildelig av søster/bror fra Korea, blir jeg gravid.

Jeg fikk en sønn til som nå er 4 år. I tillegg fikk jeg en sønn til som nå er 16 mnd.

Verden er rar.

Jeg er veldig glad for at vi fikk adoptere også.

Kos dere med lillebror.

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille guttebabyen!!! Naturen er utrolig fantastisk må man si. Lykke til fremover!!!

Hilsen fra meg

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Godt å lese at alt står bra til med alle fire :)

Gjest kinamamsen
Skrevet

Gratulerer så mye. Så fint å høre at alt har godt bra, og en fin liten gutt har sett dagens lys. Ønsker dere alt godt, og sender varme hilsner til deg, monlita og den stolte storesøster.

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten. Selvsagt skal du annonsere dette her også.. Vi er like glade for egnefødte som adopterte er vi ikke , og jeg er sikker på at det ikke skal magle på gratulasjoner :-) Kos dere alle 4!

Klem fra

Skrevet

Kjære Ruffe.

Gratulere så mye!

Hyggelig at du vil dele denne fantastiske nyheten med oss!

Hilsen fra

Skrevet

Godt å høre at alt står bra til..

Hils storesøsteren (fremdeles uten tenner??:) og mammaen - og KOOOS dere, heldiggriser! :o)))

Skrevet

Gratulerer, så herlig! Tenk å "lure skjebnen" på den måten da! :o) Lykke til!

Skrevet

Gratulerer kjempemasse med sønnen! Hils den stolte mamma og storesøster fra oss på forumet også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...