Gå til innhold

Hva mener han...? (langt)

Anbefalte innlegg

Gjest ArabianStar

Nå har jeg rota fram og tilbake med en fyr i snart et år, jeg er 20, og han er 25). Vi blir liksom aldri helt enige om vi skal bygge det videre eller bare fortsette som nå.

I helga hadde vi en skikkelig krangel, og kjefta ut hverandre på bygdas utested. Da var vi begge ganske fulle(særlig jeg).

Litt senere ringte han og lurte hvorfor jeg var så sint. Vi ble begge enige om at jeg heller skulle komme til han for å prate, siden det var vanskelig over telefon. Da var vi begge så å si edru.

Så jeg gjorde det da, tok taxi til han, KUN for å PRATE! Det var bare det jeg hadde til hensikt.. Og siden vi har rota ganske mye før, uten at noe har skjedd, så trodde jo aldri jeg at vi skulle gå den veien.

Med til historien hører vel at vi fikk aldri prata om akkurat det vi skulle. Det var så masse andre ting å prate om, og historien endte der den gjerne gjør.

Om morran hadde han jobb to timer da, så klokka halv åtte starta han ut døra i en hel... fart. Igjen lå jeg der da, og lurte på hvordan jeg skulle komme meg hjem igjen. For jeg så på måten han sprang ut, at han ville ikke komme tilbake på en god stund.. Han har sagt til meg før at han har aldri pult noen, han har aldri vært sammen med noen osv. Dette tok jeg også med i beregningen.

Så tok det fem dager uten at jeg hørte noenting fra han. Og da han endelig skreiv mld, sa han at han hadde ikke mer peng på kortet. Men det tror jeg ærlig talt ikke på!

Og den dagen traff jeg han i bygda, og han sprang forbi meg i full fart(lata som han ikke så meg) og borte var han. Jeg sto å prata med en bekjent, og sto ti meter unna han..

Nå virker det som alt er som før igjen, nesten ihvertfall. Skreiv litt mld med han i helga, men har ikke pratet direkte med han. Han smilte faktisk til meg på fredagen(det er det veldig sjelden han gjør!). Han er veldig sta(hvis det har noe å si) og har veldig, veldig vanskelig for å prate om følelser(han er nesten håpløs på det området).

Forholdet oss i mellom er litt rart egentlig. Vi overser hverandre fullstendig ute, men er vi alene noen steder, eller på plasser det er lite folk, så er det annerledes.

Noen som har erfaring med sånne??? Jeg liker han kjempegodt, og jeg gir han gjerne tid(for det VET jeg at han trenger!).

Vi har ofte vært uenige, og har krangla en del. Men alltid har vi kommet oss igjennom det. Alltid har vi kunnet prate oss igjennom de fleste problemer og funnet en løsning på det meste. Det er bare det at nå er vi jo ikke uenig eller uvenner, han er rett og slett REDD meg! Og DA vet ikke jeg hvordan han tenker...

Huff, at alt skal være så vanskelig... Hva skal jeg gjøre nå?? Vil jo ikke presse han, men er samtidig redd han tror jeg ikke vil ha mer med han å gjøre...

Noen tips??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83617-hva-mener-han-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...