Gjest psst.. Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 hei! dersom jeg tar 2mg stesolid em kveld før jeg legger meg for å få roet meg ned, er den da ute av kroppen om morgen? for blir man ukons av den? leser til eksamen, og har litt prob med å få sove! er det da bedre m sovemed----bruker bare av og til... takk 0 Siter
Stylie Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Jeg fikk stesolid tvunget i meg på sykehuset, da var jeg borte på sekunder. Jeg hadde ingen ettervirkninger om morgenen, våknet faktisk 5-6 timer etterpå og var lys våken igjen. Lykke til på eksamen! *Klem* 0 Siter
Gjest hollyy Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Kan aldri tenke meg at du merker noe dagen etter av 2 mg stesolid om kvelden. Jeg tar av og til 10 mg, men kjenner ingen ting om morgenen etter. Prøv første gangen når du har fri dagen etter. Men vær obs på at stesolid er vanedannende og at det ikke alltid går så lenge før man får behov for å øke dosen for å få ønsket virkning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.