Gå til innhold

Endelig er det vår tur!

Anbefalte innlegg

I morgen setter mamma og storesøster kursen mot Midtens Rike for å hente heim familiens minste.

Julegavene er sendt, pepperkakehuset bakt, adventskalendere og julevindu kommer på plass i løpet av dagen.

Så nå, mens dere nyter adventen her hjemme, skal vi sette sluttstrek for denne vår lengste adventstid...

Kanskje jeg burde begynne å pakke litt??

;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83640-endelig-er-det-v%C3%A5r-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Jeg har tenkt mye på deg de siste dagene. Se nå å få ting ned i kofferten, og sett deg klar i gangen .....! Endelig skal den store reisen starte.

Vi skal følge dere i tankene på turen fram til gjenforening av storfamilien 10.des. (forøvrig også en merkedag vi husker fra før!). Ser du noen felles kjente på din vei så hils så mye, og si at "the white one" og mamma'n har det aldeles utmerket sammen!

Ha en fantastisk reise i et fantastisk land. Må si jeg er litt misunnelig nå. Men, vi får nyte advenstiden her hjemme, og spare penger til en reise tilbake om noen år.

Masse hilsner fra

Annonse

Og lykke til på den fantastiske reisen!

.... Og jeg syns du skulle begynne å pakke ja! Hehe...

Gleder meg til å høre om turen og jenta deres når dere kommer hjem!

Klem fra

Kjære Lilja :o))

Håper dere får en alldeles deilig tur !!! Hils masse til Tom fra oss- spesiellt fra tvillingene :o))).

Har veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke har rukket å mailet til deg- men kommer garantert sterkere tilbake !!!

Lykke-lykke-lykke til kjære deg- og så snakkes vi når dere kommer hjem igjen !!!!!!

Kjempeklem fra

Annonse

God tur til Midtens Rike - hils Changsha!!! Misunner dere veldig mye som skal reise til Kina igjen - håper det blir vår tur igjen om noen år!!

Henger meg ellers på pakketips fra nanchang - shop så mye du kan, jeg kjøpte altfor lite!

Nå får du se til å pakke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...