Gjest Dude Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Har nettopp begynt på Remeron 30 mg daglig. Noen som har positive/negative erfaringer med Remeron? Funker det bra som sovemedisin? På forhånd takk! 0 Siter
Gjest Dude Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Hvis Remeron ikke er et SSRI, hva er det da? 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 Hvis Remeron ikke er et SSRI, hva er det da? Brukte selv Remeron 10 mg. om kvelden for å få sove, i tillegg til cipramil på dagtid. Den pos. virkning med remeron var at jeg fikk sove tilnærmet "normalt". Etter hva jeg har hørt er Remeron et AD og ikke SSRI. Vh 0 Siter
Feline Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 Ble kjempesulten (se annet innlegg om det). I tillegg sov jeg 12-14-timer natta de første dagene, deretter ca 10-12 timer. Følte likevel jeg gikk med bomull i hodet resten av dagen og først kviknet til på ettermiddagen, og da var det tid for en ny tablett ... Fikk også kramper i bena om kvelden etter å ha tatt de. De virket ikke etter hensikten for meg, så jeg sluttet, men jeg var så sliten da jeg begynte at det var godt å få sovet skikkelig et par uker. http://home.no.net/feline/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.