Gå til innhold

Når man mister lysten til alt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Angela1365380318

legger seg under dynen og forsvinner for en stund, sover mest lulig og tvinger seg selv til å gjøre det absolutt nødvendige innen skole osv.

drikk mye vann, sov, slapp av og syns skikkelig synd på deg selv en stund (dager, uker?) før du bestemmer deg for at nok er nok og kommer deg tilbake til virklgheten igjen, klarer du det ikke må du oppsøke profesjonell hjelp:-)

jeg har opplevd dette selv...hadde en depresjon på over et år...det som reddet meg var at jeg skilte meg fra hele vennegjengen min , og kom meg inn i en ny...det er ikke så mye å gjøre når man har mistet lysten til alt...du må bare ha det sånn en stund og holde ut...det går over til slutt selv om det kan ta lang tid!

jeg har opplevd dette selv...hadde en depresjon på over et år...det som reddet meg var at jeg skilte meg fra hele vennegjengen min , og kom meg inn i en ny...det er ikke så mye å gjøre når man har mistet lysten til alt...du må bare ha det sånn en stund og holde ut...det går over til slutt selv om det kan ta lang tid!

Har hatt det sånn en stund... altfor lenge.

Er lei livet nå, har ingen vennegjenger overhodet. knapt venner.

ATMODIWS

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...