Gå til innhold

Homo eller bare einstøing?

Anbefalte innlegg

Jeg er 29, har blitt mobbet siden jeg var 3 og er det man kaller en einstøing.

Siden jeg bor alene og ikke har dame eller familie, er det enkelte som har "bestemt" at jeg er homo.

Jeg er aldri på sjekkesteder fordi jeg ikke drikker (har epilepsi), ikke røyker og ikke liker steder med for mye bråk.

Alt for mange år med mobbing har lært meg at når noen vil snakke med meg, er det bare en måte å få meg til å si noe de kan mobbe meg med, derfor skyggen jeg unna hvis ei jente prøver å snakke med meg.

Bremser en bil ned bak meg, om så bare for at sjåføren bare skal spørre om vegen, prøver jeg å komme meg vekk, fordi jeg har opplevd å få ting ropt eller ting kastet etter meg fra biler.

Jeg har de samme skadene på sjelen som mange krigsveteraner har.

Jeg er asosial, en sykelig einstøing, en schizoid. Den samme mobbingen som gjorde meg slik har nå bestemt at jeg er homo.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83691-homo-eller-bare-einst%C3%B8ing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet hvodan det er å bli mobbet...det er grusomt . Det er noe man egentlig aldri glemmer , men man må forsøke å fortsette å leve et normalt liv...tenk som så at dersom du fortsetter sånn så var det mobberne som vann!!du kan ikke la dem vinne...dersom du har en god venn så ta ham med deg ut på by`n...visst ikke så dra alene!! Gi det en sjanse...jeg har heller ikke kommet over det å ha blitt så grusomt mobbet...men det er bare en måte å gjøre noe meddet på...jeg håper du får det bedre i fremtiden!

jeg vet hvodan det er å bli mobbet...det er grusomt . Det er noe man egentlig aldri glemmer , men man må forsøke å fortsette å leve et normalt liv...tenk som så at dersom du fortsetter sånn så var det mobberne som vann!!du kan ikke la dem vinne...dersom du har en god venn så ta ham med deg ut på by`n...visst ikke så dra alene!! Gi det en sjanse...jeg har heller ikke kommet over det å ha blitt så grusomt mobbet...men det er bare en måte å gjøre noe meddet på...jeg håper du får det bedre i fremtiden!

1. Jeg er mann.

2. Jeg er hetero.

3. Savner dame, men er for redd for å drite meg ut igjen og bli mobbet enda mer til å prøve å få kontakt med en.

4. Overvekt og epilepsi-rykninger er ikke det jenter ser etter.

5. Det virker som om alle jenter over 16 har type/kjæreste/samboer/mann, så det er ingen igjen for de som ikke allerede har på min alder.

Devoted, fikk du inntrykk av at jeg er homo fra innlegget mitt?

Jeg er det ikke, det er bare de som tror at alle einstøinger er skaphomser som tror det.

hershel1365380410

Kjære deg. Det er forferdelig at noen mennesker må mobbe andre. Som regel mobber mennesker fordi de ikke har det godt med seg selv og får en slags hevn med å dytte andre lengre ned i søla. Jeg skjønner godt at du blir skeptisk på andre mennesker etter å ha opplevd mobbing siden du var så ung. Da kjenner du kanskje ikke til så mange fine mennesker. Det å ha epilepsi gjør sikkert ikke saken bedre (jeg har visstnok også det).

MEN, det gir dem absolutt INGEN grunn til å mobbe deg, kalle deg navn etc. De kjenner ikke deg. La dem ikke såre deg mer. Drittsekker! Jeg håper du finner noe som kan gjøre livet ditt bedre:)

Kjære deg. Det er forferdelig at noen mennesker må mobbe andre. Som regel mobber mennesker fordi de ikke har det godt med seg selv og får en slags hevn med å dytte andre lengre ned i søla. Jeg skjønner godt at du blir skeptisk på andre mennesker etter å ha opplevd mobbing siden du var så ung. Da kjenner du kanskje ikke til så mange fine mennesker. Det å ha epilepsi gjør sikkert ikke saken bedre (jeg har visstnok også det).

MEN, det gir dem absolutt INGEN grunn til å mobbe deg, kalle deg navn etc. De kjenner ikke deg. La dem ikke såre deg mer. Drittsekker! Jeg håper du finner noe som kan gjøre livet ditt bedre:)

Hvorfor stempler man folk som er ensomme som homo?

hershel1365380410

Hvorfor stempler man folk som er ensomme som homo?

For det at man er en idiot og har lyst til å såre andre og ikke vet hva det å være homo egentlig betyr. Kanskje har de ikke nok omløp i hodet til å se forskjellen? Mest sannsynlig er det fordi at de får et slags kick av å se andre mennesker lide. Og om du hadde vært homo,- hva så? Det er ingen skam, det. Jeg kjenner mange hyggelige, smarte mennesker som tilfeldigvis er homo. Men jeg har forstått at du IKKE er det, så slapp av!

Annonse

For det at man er en idiot og har lyst til å såre andre og ikke vet hva det å være homo egentlig betyr. Kanskje har de ikke nok omløp i hodet til å se forskjellen? Mest sannsynlig er det fordi at de får et slags kick av å se andre mennesker lide. Og om du hadde vært homo,- hva så? Det er ingen skam, det. Jeg kjenner mange hyggelige, smarte mennesker som tilfeldigvis er homo. Men jeg har forstått at du IKKE er det, så slapp av!

Takk for innlegget ditt!

Det virker som om det stort sett er bare 16-åringer som har de fordommene mot meg.

Jeg har og er til tider også mobeoffer og i tillegg er jeg homo....eller lesbisk om du vil. Jeg blir derimot ikke mobba pga av legningen min men pga mine sosiale fobier. Jeg har STORE problemer med bare det å fungere ute blandt folk. Det hele starta da jeg gikk på Høyskole og ble skikkleig frosset ut.

Jeg har ikke blitt mobba noe serlig i barndommen så jeg er vel heldig der.

Lett å si at en skal heve hode og ikke bry seg om mobberne. Å kjenne hatet mot det som er annerledes på kroppen er noe annet. Jeg har erfart at fleste mennesker er onde.

Ikke noe trøst dette her. Jeg sier derimot de fleste ..ikke ALLE.

Det finnes håp men da må være lur..kanskje finne en venn via internett i stede for å gå ut.

Verden er ikke snill iallefall.

hershel1365380410

Takk for innlegget ditt!

Det virker som om det stort sett er bare 16-åringer som har de fordommene mot meg.

Tenk på dette: hvis det stort sett er 16-åringer som sier slike ting er det jo fordi at de selv er midt inne i en vanskelig periode hvor en er usikker på seg selv, sliter med en kropp som vokser, kviser som blomstrer og en hel haug med ting de ikke vet og ikke forstår. Derfor er det jo så greit å lempe alt over på deg, så slipper de sine egne bekymringer og kan føle (for en stakkars stund) at de har makten og kontrollen. Ikke la dem ødelegge deg. Sats på en aldersgruppe som har kommet over de problemene. Noen som forstår at mobbing og knusing av andres selvbilde ikke er så snertent allikevel!

Kanskje det finnes et sted hvor du kan shine opp selvbildet ditt, begynne og trene, finne noe som betyr noe for deg, noe positivt, slik at du slipper å være så ensom.

Tenk på dette: hvis det stort sett er 16-åringer som sier slike ting er det jo fordi at de selv er midt inne i en vanskelig periode hvor en er usikker på seg selv, sliter med en kropp som vokser, kviser som blomstrer og en hel haug med ting de ikke vet og ikke forstår. Derfor er det jo så greit å lempe alt over på deg, så slipper de sine egne bekymringer og kan føle (for en stakkars stund) at de har makten og kontrollen. Ikke la dem ødelegge deg. Sats på en aldersgruppe som har kommet over de problemene. Noen som forstår at mobbing og knusing av andres selvbilde ikke er så snertent allikevel!

Kanskje det finnes et sted hvor du kan shine opp selvbildet ditt, begynne og trene, finne noe som betyr noe for deg, noe positivt, slik at du slipper å være så ensom.

Jeg trener tre dager i uka, det er et av de stedene jeg har overhørt ryktet!

hershel1365380410

Jeg trener tre dager i uka, det er et av de stedene jeg har overhørt ryktet!

URK! Vel, kanskje det er noen som har fått i seg for mye piller, anabole steroider eller hva det nå heter.Shame on them! Jeg liker ikke slike steder. Er så mye fiksering på feil ting. Men tenk inni deg: de har utstående ører, nesa deres er rosa og de har pipestilker til bein. De kan ikke være så veldig glupe heller da, når de snakker slik om deg uten å vite noenting om deg. Prøv heller å tenke komiske tanker om dem (i all stillhet), finn noe som gjør situasjonen litt komisk. Ikke la dem knekke deg. Fortsett med treningen din. Sett deg et realistisk mål, og prøv å få bedre selvtillit. Lik deg selv! Damer liker at gutter (til en viss grad...) liker seg selv. Rett deg opp i ryggen og se folk inn i øynene. Hvis du hilser på folk, gi dem et FAST håndtrykk, virk bestemt. Finn ut av deg selv mer. Lær deg selv å kjenne. Når du så stoler på deg selv, vil du merke at andre kommer til å gjøre det også, det er jeg sikker på. Lykke til!

Syns du høres veldig OK ut!

Ikke røyker du, ikke drikker du. Du trener. Du har erfart mye som ikke andre har erfart i og med all mobbinga.

Det du trenger, er bedre selvtillit!

Du trenger å løfte hodet og begynne å fokusere på alle de gode sidene du har.

Du trenger å overbevise deg selv om at det er mobberne det er noe galt med, ikke deg!

Klart det er vanskelig å treffe jenter når du ikke går på utesteder. Men hva med å melde seg inn i ett eller annet?

Røde Kors hjelpekorps?

Malerkurs?

Swingkurs?

Det er mange steder en kan møte folk som er interessert i andre ting enn å plage andre!

Hadde ikke hatt noe imot å ha en svigersønn som deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...