Gå til innhold

Liten statusrapport

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå er det jammen lenge siden jeg har vært her inne. Det er så travelt og tiden går så fort.... Lillegutt spiser og spiser, nå har han rundet 6 mdr og sikkert også 10 kg...Men han er jo sånn en godgutt. Smiler hele dagen, griner nesten ingen ting. Men vi sliter med nattesøvnen. Fra kl. 24 og utover sover han veldig urolig og vi må opp og gi ham smokken eller bysse han en haug med ganger. SÅ vi er litt trøtte.

Men pytt...Ellers er han frisk, ruller seg både den ene og den andre veien og sterk som bare fy. I går knuste han en trerangle, bare deiste den i golvet så den sprakk. Og han ligger på gulvet og drar i tripp-trapp stolen til storesøster og jammen klarer han ikke å flytte på den.

Ellers har jeg mange tanker om adopsjon som jeg en eller annen gang tenkte jeg skulle formulere, men akkurat nå føler jeg meg litt for omtåket til det. Er det noe som heter 'flasketåke'??? Får vel komme litt tilbake til akkurat de tingene. Det ER unektelig litt underlig å være adoptert og nå oppleve andre siden, nemlig å være adoptivmor...

Og så var det jo noen som ønsket at jeg skulle maile han/henne og fortelle om hentreisen, unnskyld, men hvem av dere var nå det da...? Her nå min mailadresse, så kan de som har spørsmål eller ønske kontakt bare maile:

[email protected]

Klem til dere alle fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83697-liten-statusrapport/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...