Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har akkurat vært på julekalender shopping. En massasjeolje? (på kondomeriet har de sånne engangspakker til 6 kr), boxer, sokker, tannbørste, marsipangris...

Det med å brenne cd var lurt! Noen flere forslag til meg?

Tannbørste skal han få! For den han har er gammal og ekkel! Hehe..

Eg gir bokser, fotballstrømper, nøkkelring, lita søt bok, gåvekort på massasje sammen med cd med avslappande musikk, jule-cd, vanleg cd, bilde av oss to sammen i ramme, barberblad(sammen med tekst om intimbarbering....) bilde av meg i ramme, bilde-collage frå turen vi hadde til skottland sammen, vi-menn, julemagasin, kalender for 2003(som eg har lagd sjøl, med bilder, tekst og teikningar), noen søte små kort med ord om kva han betyr for meg, og resten er snopeting!

Alt pakkar eg sjølsagt fint inn, limer på klistremerketal, og legg i ei stor eske

:)

Lukke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83744-julekalender/#findComment-452797
Del på andre sider

Tannbørste skal han få! For den han har er gammal og ekkel! Hehe..

Eg gir bokser, fotballstrømper, nøkkelring, lita søt bok, gåvekort på massasje sammen med cd med avslappande musikk, jule-cd, vanleg cd, bilde av oss to sammen i ramme, barberblad(sammen med tekst om intimbarbering....) bilde av meg i ramme, bilde-collage frå turen vi hadde til skottland sammen, vi-menn, julemagasin, kalender for 2003(som eg har lagd sjøl, med bilder, tekst og teikningar), noen søte små kort med ord om kva han betyr for meg, og resten er snopeting!

Alt pakkar eg sjølsagt fint inn, limer på klistremerketal, og legg i ei stor eske

:)

Lukke til!

Så flink du er. Har akkurat pakket inn det jeg har hittil. 10 pakker ble det... Nå må jeg finne på noe billig. Men Vi Menn var jo en god ide. Ellers bor vi sammen, da... Så bilder og sånn har jo jeg hengt opp for lenge siden hehe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83744-julekalender/#findComment-452805
Del på andre sider

Så flink du er. Har akkurat pakket inn det jeg har hittil. 10 pakker ble det... Nå må jeg finne på noe billig. Men Vi Menn var jo en god ide. Ellers bor vi sammen, da... Så bilder og sånn har jo jeg hengt opp for lenge siden hehe

Ah, så flinke dere er...

Tror ikke kjæresten min får noe julekalender jeg gitt. Men han skal få en julestrømpe med diverse godsaker i + at han får påskeegg til påske.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83744-julekalender/#findComment-452808
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...