Gå til innhold

Slankere på én måned?


Gjest en eller anne fyr

Anbefalte innlegg

Gjest en eller anne fyr

Heisann!

Jeg er en gutt på 20 år. Jeg er 164 cm høy og veier 62 kg. Jeg er ikke veldig feit, men kunne tenke meg å bli kvitt noen kilo fett, bl.a. på magen, slik at magemusklene jeg vet er under der kommer fram... :) (Dette er ikke SÅ lett har jeg funnet ut...)

Om én måned har jeg et "viktig" møte med ei jente, og vil gjerne fremstå som flott på flere måter. ;)

Jeg VET at skippertak ikke virker osv, det er ikke det jeg vil bli fortalt her, og jeg har noe treningsgrunnlag fra før. Jeg spiser CLA hver dag forresten (selv om det ikke ser ut til å virke no særlig).

Er det mulig å få bort (litt av) bilringen min iløpet av fire uker dersom jeg trener spinning+litt styrke (inkl. sit-ups) tre ganger i uka og spiser moderat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pøh, er jenta glad i deg, er det ikke kroppen din som betyr mest. Han jeg har vært gift med i 30 år nå gjorde meg nesten litt flau fordi han var så spinkel da vi møttes, men det gikk fort over. Han er like spinkel fortsatt, men min oppfatning av ham har forandret seg, for meg er han bare flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en eller annen fyr

Pøh, er jenta glad i deg, er det ikke kroppen din som betyr mest. Han jeg har vært gift med i 30 år nå gjorde meg nesten litt flau fordi han var så spinkel da vi møttes, men det gikk fort over. Han er like spinkel fortsatt, men min oppfatning av ham har forandret seg, for meg er han bare flott!

Dette har jo med å skaffe meg et bedre selvbilde å gjøre også da. Noe som forresten trenges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå/jogg lange turer hver dag!

I tillegg kan du jo ta *kremt*

vanndrivende midler. Tror du

får kjøpt noe på helsekosten.

Men jeg tror neppe dette er

noe sterke saker da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 måned er for kort tid til å brenne noe særlig fett. Men du har tid til å søge for at fettcellene holder på litt mindre vann og blir mindre. Resultate blir jo det samme når du ser deg selv i speilet!

Hvis du drikker minimum 3 liter vann om dagen(jevnt fordelt), vil du nok gå ned noen kilo i løpet av en måned. Selv om du ikke har rukket å brenne noe særlig fett.

Disse milde vanndrivende midlene du får på apoteket kan også hjelpe. f. eks: kalium(vær forsiktig med denne) og kjærringrok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har jo med å skaffe meg et bedre selvbilde å gjøre også da. Noe som forresten trenges.

ta deg en 30 minutters kardio treningsøkt som første ting du gjør om morgenen. Dette vil få forbrenningen din igang. Spis "mye" dvs 5 måltider i løpet av hele dagen. Husk frokost og lunch skal være de største måltidene, og det dummeste du gjør er å kutte noen av måltidene. De neste skal være små måltider. Det vil også hjelpe å kutte ned på fettprosenten i det du spiser. Men ikke kutt ut fett helt. Ta en kikk på sider om kroppsbygging og hva de gjør i tiden før en konkurranse. En mnd. er kort tid, men litt resultat kan du da oppnå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en eller  annen fyr

ta deg en 30 minutters kardio treningsøkt som første ting du gjør om morgenen. Dette vil få forbrenningen din igang. Spis "mye" dvs 5 måltider i løpet av hele dagen. Husk frokost og lunch skal være de største måltidene, og det dummeste du gjør er å kutte noen av måltidene. De neste skal være små måltider. Det vil også hjelpe å kutte ned på fettprosenten i det du spiser. Men ikke kutt ut fett helt. Ta en kikk på sider om kroppsbygging og hva de gjør i tiden før en konkurranse. En mnd. er kort tid, men litt resultat kan du da oppnå :o)

"kardio joggetur" - hva er kardio?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"kardio joggetur" - hva er kardio?

Det jeg mener er at du skal trene sammenhengende i min. 30 minutter. Med kardio treningsøkt tenker jeg på noe som stimmulerer det kardiovaskulære krtsløpet. Enkelt sagt skal du gjøre noe som gjør deg andpusten. Løpe, sykle, steppe osv. Poenget er å øke pulsen :o) Poenget med det hele er å få forbrenningen igang fra starten av. Du skal trene før frokost, ta deg et stort glass vann, og start treningen. Men husk å avgrense mengde og insenitet i forhold til dine forutsetninger.

Ta gjerne en kikk her: http://www.student.uib.no/~nkjwg/tren/onseason.html Synes dette er en ok side hvis du vil lese litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei!

Ja, det er mulig å slanke bort noe kroppsfett på fire uker. For å oppnå slankeeffekt må du redusere kaloriinntaket slik at du forbrenner flere kalorier enn du inntar. Treningen din vil hjelpe deg til å brenne flere kalorier. Som du selv sier er det ikke tilrådelig med skippertak, men i slike "viktige" tilfeller får man vel legge inn en liten innspurt.... Det viktige er at du ikke øker treningen for mye under denne slankeperioden, men at du holder et nivå som kan kombineres med lavere kaloriinntak. Stikkordet blir altså at du kan trene for å holde på formen, samtidig som du reduserer kaloriinntaket moderat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta deg en 30 minutters kardio treningsøkt som første ting du gjør om morgenen. Dette vil få forbrenningen din igang. Spis "mye" dvs 5 måltider i løpet av hele dagen. Husk frokost og lunch skal være de største måltidene, og det dummeste du gjør er å kutte noen av måltidene. De neste skal være små måltider. Det vil også hjelpe å kutte ned på fettprosenten i det du spiser. Men ikke kutt ut fett helt. Ta en kikk på sider om kroppsbygging og hva de gjør i tiden før en konkurranse. En mnd. er kort tid, men litt resultat kan du da oppnå :o)

Ingen vits i å kaste bort penger på CLA etc,og vanndrivende midler er vel ikke å anbefale.. kutt ned på kaloriinntaket og tren, så greier du lett å kvitte deg med 2-4 kg på en måned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...