Gjest trrrish Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 Jeg har hatt enkelte nedturer, men fullt så ille som før har de ikke vært faktisk. Og jeg kom på en ting i dag tidlig, noe jeg ikke har tenkt på. Jeg har ikke hatt flere angst/uro-anfall på ganske lang tid nå. Jeg hadde det før Fontex, og jeg hadde det i begynnelsen også. Men jeg har aldri brydd meg så veldig om dem, for de er i grunnen det minste av problemene mine.. Selv om de er ille når de står på så klart! Jeg ristet i kroppen, hyperventilerte, var kjemperedd,anspent,nervøs,urolig.. Men var aldri redd for å få flere slike anfall eller noe. På måte likte jeg under dem, uansett hvor ille de var, da visste jeg nøyaktig hva som var galt på en måte. Det tok noen måneder tror jeg, men nå har jeg absolutt ingen flere slike anfall!! Så Fontex må jo virke litt for noe da, selv om jeg har enkelte nedturer?!?!?!? Jeg vil ikke slutte med dem, er godt å slippe angsten/uroen. :-))) 0 Siter
Gjest lopus Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 Flott å lese trrrish, har fått med meg at du i perioder sliter med irritasjon, noe jeg også har gjort. Jeg fikk god hjelp av truxal mot dette :-)) 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 Flott å lese trrrish, har fått med meg at du i perioder sliter med irritasjon, noe jeg også har gjort. Jeg fikk god hjelp av truxal mot dette :-)) er Truxal noe man tar hver dag, eller er det nok å ta det bare de gangene man trenger dem fordi man er skikkelig irritabel? 0 Siter
Gjest lopus Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 er Truxal noe man tar hver dag, eller er det nok å ta det bare de gangene man trenger dem fordi man er skikkelig irritabel? De bør nok tas hver dag :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.