Gjest Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 har du ikke tid i dag likevel? si i fra når du er klar 0 Siter
Gjest -redselen Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 Hei! Nå er jeg her! Hvordan skal vi gjøre det? Jeg har ordnet med ICQ, men da trenger jeg icq-nr ditt..? 0 Siter
Gjest Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 Hei! Nå er jeg her! Hvordan skal vi gjøre det? Jeg har ordnet med ICQ, men da trenger jeg icq-nr ditt..? vil ikke skrive nummeret mitt her jeg...vil du? hehe ellers kan vi jo møtes på IRC eller en annen snakkekanal? 0 Siter
Gjest -redselen Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 vil ikke skrive nummeret mitt her jeg...vil du? hehe ellers kan vi jo møtes på IRC eller en annen snakkekanal? He-he... nei, jeg vil heller ikke gi nr ut her.. At det skal være så vanskelig... IRC har jeg ikke, men kanskje jeg kan ordne en e-post-,så du kan sende nr ditt dit?? 0 Siter
Gjest Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 He-he... nei, jeg vil heller ikke gi nr ut her.. At det skal være så vanskelig... IRC har jeg ikke, men kanskje jeg kan ordne en e-post-,så du kan sende nr ditt dit?? ja! gjør du det snart? 0 Siter
Gjest -redselen Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 ja! gjør du det snart? Send til: [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.