Gjest trrrish Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Jeg kom på nok en ting jeg:)) Før lå jeg alltid i sengen og bekymret meg for alt mulig. Det var vanskelig å sovne inn om natten grunnet dette!! Jeg var kjemperedd for å prøve nye ting og var sikker på jeg aldri kom til å fikse dem! Masse masse bekymret jeg meg for. Men dette er også over nå. De første månedene på Fontex så bekymret jeg meg om natten, men nå gjør jeg ikke det! Så den virker jo!!!!! Nå er jeg ikke så redd for neste uke når jeg skal i gang med noe arbeid... Før hadde jeg vært kjempeurolig for det om natten.. Tror ikke jeg hadde turt å prøve en gang jeg!! FLOTTE FONTEX! 0 Siter
Gjest calestia Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Du skal liksom sove nå søta.. Hehe.. jeg skal diskutere piller sener i dag, også på det kurset da.. herregud å jeg gruer meg. *skjelve, skjelve* Håper du får en rolig natt/dag, og at du får litt søvn.. mange klemmer 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Du skal liksom sove nå søta.. Hehe.. jeg skal diskutere piller sener i dag, også på det kurset da.. herregud å jeg gruer meg. *skjelve, skjelve* Håper du får en rolig natt/dag, og at du får litt søvn.. mange klemmer Sove ja, det hadde jeg glømt gitt. 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Du skal liksom sove nå søta.. Hehe.. jeg skal diskutere piller sener i dag, også på det kurset da.. herregud å jeg gruer meg. *skjelve, skjelve* Håper du får en rolig natt/dag, og at du får litt søvn.. mange klemmer mal noe vakkert for meg,cali!!!!!!!!!! ))))))))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.