Gå til innhold

Fins det noe svar på dette?

Anbefalte innlegg

Antidepressiva hjalp meg mot angst,uro,hyperventilering og nattebekymring! Er MYE mere positiv i tankene mine!!!!!!!!

Men det hjelper ikke mot disse fæle fryktelige smerteanfallene... De hjelper kanskje litt, men de kommer med jevne mellomrom?

Vil samtalebehandlingen hjelpe mot denne smerten?? Den er psykisk, og varer vel max to dager. Men den er intens vond! Begynner med irritasjon, så bare vokser den til den er helt grusom!!!!!!! Jeg fatter aldri hvordan jeg skal holde ut mens det står på. Men så en eller noen dager senere har jeg det godt igjen.. Er ikke det merkelig da? Hva ER denne smerten for noe?

Og vil samtalebeh ta den vekk, så den ikke kommer mer? Hvor lang tid tar det?

Psykiateren min har bestandig svart: "om noen måneder vil du få det bedre" når jeg har spurt om dette. Men så har jeg det kanskje kjempebra allerede dagen etter! Men så kommer smerten tilbake!!! Og nå har det gått over et år da?

Fins det noe svar på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83930-fins-det-noe-svar-p%C3%A5-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...