Gå til innhold

blir så forbannet sint

Anbefalte innlegg

vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg lengre. føler ikke at jeg hører hjemme noe sted. bare hjemme hos mamma og pappa. men jeg orker ikke tanken på å bo der fast, men gleder meg til om noen uker, da skal jeg hjem på ferie.

er sammen med kjæresten min omtrent 24\7 selv om vi ikke bor sammen, men jeg takler ikke tanken på å være alene. var alene noen timer forige dagen, og det gikk veldig bra... jeg hadde ærender hele tiden og var opptatt. men med en gang jeg setter meg ned hjemme hos meg selv... da kommer alle følelsene og tankene, og det er de jeg ikke klarer å være alene med.

er jo selvfølgelig redd at kjæresten min skal bli lei meg, og dumpe meg. det er min store frykt, for jeg er så forferdelig glad i han. han vet jo om alt dette, men når jeg blir trist og lei og legger meg ned og ikke orker reise meg... så blir han bare irritert.

føler at han ikke tar meg på alvor, at han syns jeg bare syns synd på meg selv... hvilket forsåvidt er sannt, det skal jeg jo innrømme, men jeg ønsker å få trøst...

gikk i mange mange år uten å si noe om noe til noen, og så når jeg åpnet meg for noen år siden har jeg bare møtt motgang. orker ikke motgang mer.

fylte nettopp ut et slik skjema, for prøving av ny depresjons medisin... interessant, vil føle at jeg gjør noe nyttig for meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83934-blir-s%C3%A5-forbannet-sint/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva jeg skal skrive til deg, men kjenner meg litt igjen, har vært borti noe liknende.....men... trøst, trøst kanskje:)

Du må være forsiktig med å pese kjæresten din for mye. Det er sikkert en grunn for at han blir irritert. Du ønsker sikkert ikke å miste han, men det er jo nettopp det som kan skje hvis du ikke skjerper!

Du må face følelsene dine og virkelig gå i dypet, det er viktig. Det er sinnsykt slitsomt men nødvendig.

Har ikke tro på piller, tror det bare gjør vondt verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...