Gå til innhold

generell angst, panikkangst, angst, angst, angst.. NHD!

Anbefalte innlegg

Gjest paranoiahoia

Jeg er dritlei denne angsten, depresjonen er også i veien..

Har gått på cipramil i to år, 60mg, den har hjulpet meg mye mot panikkangsten, men ikke selveste generelle angsten og ikkeno særlig med depresjonen heller..

Valium funker ikke lenger på meg, kan ta 10mg, men da blir jeg bare sløv i kroppen, mens hode triller.

Har prøvd med Xanor, opptil 10mg dagen, uten noen særlig stor forbedring.

Går på 1500mg Orfiril, for å se om det kan hjelpe eg mot humørsvingingene.

Angsten er der uansett, jeg er redd for å sove, være våken, for å ikke snakke om å gå ut.

Har prøvd largactil og truxal, men de tar bare knekken på meg.

Har planer om å bytte til SNRI, har hørt at nordrenalin skaper stress/uro og at de nyeste SNRI er bedre enn SSRI.

Hva slags formening har du om dette? Vil du anbefale endring av AD, eller noen annen medisin? Jeg blir SPRØ!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...