Gå til innhold

Problemer med sol og varme

Anbefalte innlegg

Problemet startet under en varmeperiode i juni i år. Tidligere har jeg ikke hatt noen problemer med sol og varme. I sommer fikk jeg plutselig ubehag over å være i solen. Det føltes som pannen/hodet begynte å 'koke', og jeg ble kvalm og uvel. Måtte gå å legge meg en kjølig plass. Dette gjentok seg flere ganger gjennom sommeren, selv om jeg beskyttet hodet. Siste gang jeg hadde det var i begynnelsen av september med temp. på ca. 25 grader. Til orientering kan nevnes at jeg for nesten 2 år siden hadde en fysisk kolaps. Har ikke kommet meg helt ovenpå etter det. Alle prøver som er tatt hos legen er fine. Kan du gi meg noen forklaring på dette?

Kan dette ha en sammenheng med angst som jeg lider av?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84166-problemer-med-sol-og-varme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har slitt med slike problemer i mange år. Når jeg tenker meg om har det kommet etter som jeg ble tiltagende sliten/utslitt. Så kanskje det er en psykisk årsak? Vet ikke. Kan være det i mitt tilfelle.

Skolemedisin har ikke kunnet hjelpe. Har fått lindring av homopati. Var bra en hel sommer etter behandling der. Vet ikke hvorfor jeg ikke har gjentatt den behandlingen. Kanskje fordi homopaten flyttet.

LittleDolphin

Jeg har slitt med slike problemer i mange år. Når jeg tenker meg om har det kommet etter som jeg ble tiltagende sliten/utslitt. Så kanskje det er en psykisk årsak? Vet ikke. Kan være det i mitt tilfelle.

Skolemedisin har ikke kunnet hjelpe. Har fått lindring av homopati. Var bra en hel sommer etter behandling der. Vet ikke hvorfor jeg ikke har gjentatt den behandlingen. Kanskje fordi homopaten flyttet.

Hmmm...

Bare tenker høyt:

Hvis kroppen er sliten/nedbrutt er det ikke da lettere å bli dårlig av ting? Jo, det høres logisk ut. Kanskje du ble "rammet" av solstikk??

Har jeg blitt en gang, var ikke akkurat behagelig.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...