Gjest Eva_N Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Hva synes dere om, viss to jenter kliner med hverandre! Kuult eller ekkelt? 0 Siter
Gjest PartyBoy Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Det er kult med jenter som kliner! ) 0 Siter
ArabianStar Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Vet ikke helt hva jeg skal si... 0 Siter
Ninnikken Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Greit nok det, om dem gjør det når de er for seg selv.. Trenger ikke vise det offentlig, bare for å gjøre det liksom... Litt teit da.. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 2. desember 2002 Skrevet 2. desember 2002 Definitivt ikke kuuult, men ikke ekkelt heller. Trodde den "trenden" var over nå 0 Siter
angel_heart Skrevet 2. desember 2002 Skrevet 2. desember 2002 Definitivt ikke kuuult, men ikke ekkelt heller. Trodde den "trenden" var over nå Andre jenter kan bare kline så mye de vil de (trenger ikke å gjøre det rett forann meg da...) Men jeg kunne ikke gjort det selv!!! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 En teit trend hvis man gjør det for andres reaksjon. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Er man lesbisk er det selvfølgelig helt greit, er man hetro er det bare litt for fjortis. Men er man fjortis så er man fjortis... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.