ArabianStar Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Et vennskap er over... Sitter foran pc'en med tårene rett bakom øya. Hvordan kunne han???! Vi hadde rota i over et år, han fortalte til meg hvor glad i meg han var. Han sa jeg var noe av det beste som hadde hendt han, og at han håpet vi kunne være sammen for alltid.. Han kunne liksom aldri få fortalt på en god nok måte at det var meg han ville ha... Alt var LØGN!!! Plutselig ringte han til meg, natt til lørdag. Da hadde han forelsket seg i min venninne(som han har møtt en kveld for flere mnd siden) og ville ha hjelp til å bli bedre kjent med henne og til å fikse henne osv. Jeg begynte allerede da å grine. Han hørte det, men jeg skyldte på at jeg var trøtt... Jeg fikk ikke fram et ord, jeg bare jatta med han og lot som jeg ikke ble affisert av det. Helt greit for meg at han liker henne, det sier jeg ingenting på! Men HVORFOR han da rota med meg, og ikke sagt noenting... Hvorfor sa han ikke at han egentlig var intr i en annen, i stedet for å lyge hele veien... Han har lygd til meg hele året vi har rota!! Han har bare sagt imot sine egne tanker hele tiden... Og vi var enige(fra starten av) at vi SKAL være ærlige med hverandre... For det verste jeg vet er løgn... Men så var han det ikke... For han var jeg tydeligvis ikke mer enn en bruk-og-kast greie. Kanskje trodde han at jeg aldri ville avsløre løgnene hans, kanskje var han bare en skikkelig rundbrenner.. Vet ikke, men det bryr meg ikke. Nå er vi ikke venner mer, jeg vil ikke. Han gjorde meg så forbanna, har ikke ord. ALltid har vi kunnet bli venner om ting, vi har alltid kunnet finne løsninger på alle problemene våre og kunnet leve med ting som har oppstått. Men denne gangen vet jeg ikke om jeg greier det... Det blir trist, det skal jeg innrømme... Vi har hatt så morsomt det året vi har kjent hverandre. Vi har funnet på så mye tull, vi har opplevd så mye og hatt så mye show! Allerede nå savner jeg de muntre glisa hans, smilet hans og "Heia!" hver gang vi treffes... Men jeg skal være sterk, denne gangen er det over. 4ever... Aldri mer, aldri mer. Jeg prøver å venne meg til ordene. Det er ikke enkelt, men uansett hvor mange tårer jeg skal felle i savn, uansett hvor mange trær og vegger jeg skal slå løs på i frustrasjon og sinne, og hvor trist det skal være å møte han hver eneste helg. Jeg SKAL glemme han!! Jeg kommer sikkert til å kjempe en hard krig med meg sjøl innvendig, men det får jeg heller leve med -det er ingen andre som vet om den krigen... Jeg trenger ikke venner som bare lyger til meg, og aldri kan være ekte.. Bare et lite hjertesukk... Hvorfor må det være så hardt å skilles fra en venn man er så jæ...a glad i...!!!? Jeg er forberedt på en rimelig hard tid framover, men det må jeg klare. Han såra meg, og det var fælt nok... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84354-sukk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
angel_heart Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Huff... Enkelte gutter er bare sånn...dessverre. Noen skjønner faktisk ikke at dem spiller på andre sine følelser når dem roter med noen! Men det sier kanskje litt om at typen ikke er verd å samle på og?! Har vært i nesten samme situasjon selv, og jeg veit det ikke er moro. Men jeg innså det at en slik type vil jeg ikke være interesert i likevell! Det er kjipt når slikt skjer, men jeg kan trøste deg med at det går nok over! Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84354-sukk/#findComment-456443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
atilla2 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Tror nok ikke denne gutten var klar over dine følelser for han. Kanskje han bare så på dere som venner og ikke som mulige partnere. Det som i allefall er sikkert er at han ikke hadde samme oppfatning om "forholdet" dere immellom som det du hadde. Men ta tiden til hjelp så ordner alt seg snart! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84354-sukk/#findComment-456481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArabianStar Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Tror nok ikke denne gutten var klar over dine følelser for han. Kanskje han bare så på dere som venner og ikke som mulige partnere. Det som i allefall er sikkert er at han ikke hadde samme oppfatning om "forholdet" dere immellom som det du hadde. Men ta tiden til hjelp så ordner alt seg snart! Åjoda, han var fullstendig klar over det. For vi rota ganske mye, hele vinteren igjennom. Huff, det er hardt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84354-sukk/#findComment-456790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArabianStar Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Huff... Enkelte gutter er bare sånn...dessverre. Noen skjønner faktisk ikke at dem spiller på andre sine følelser når dem roter med noen! Men det sier kanskje litt om at typen ikke er verd å samle på og?! Har vært i nesten samme situasjon selv, og jeg veit det ikke er moro. Men jeg innså det at en slik type vil jeg ikke være interesert i likevell! Det er kjipt når slikt skjer, men jeg kan trøste deg med at det går nok over! Lykke til Joda det gjør nok det.. Får si som Bestemor har sagt i alle år, "Mye er vondt her i verden, sånn er det bare...". Men det kreves ganske mye mot til å klare det... Har jo innsett at han ikke var noe å samle på -som du sier, men det er alltid vanskelig å bryte med en man er så glad i likevel.. Så jeg får belage meg på et halvt års savn, men det MÅ jeg greie... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84354-sukk/#findComment-456795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Du nevner at dere bare er venner, men at dere har rota sammen over lengre tid. Ergo har du antagelig sterkere følelser for ham enn vennskap. Det virker for meg som om du er forelska i han, og det er kanskje det som er trist? Du føler kanskje at han bare har brukt deg for moro skyld mens han egentlig ville ha en annen? Jeg ville følt akkurat det samme som deg, og forstår innmari godt hvordan du har det. Han kan neppe være tørr bak ørene, du fortjener mye bedre enn det! Men nå ser du hvordan mannfolk kan være, huff. Det er ikke lett å komme over noe sånt, og jeg forstår veldig godt at du savner tiden dere har hatt sammen. Jeg vet ikke hva mer jeg kan si jeg, han høres i allefall ut som en som ikke er verd å samle på i det hele tatt - enten det er som venn eller kjæreste. Synes forresten det er dårlig gjort av venninna di og bli sammen med han, hvis hun vet hva dere har hatt sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84354-sukk/#findComment-467864 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.