Gjest krokdsamem Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 mi ønskeliste er laaaangr i år, tror det er best om jeg korter den litt her når jeg skriver det her inne: -sovesofa -mikrofon -dvd`er og cd `er -fleeceteppe -varmeflaske -renseprod. til ansiktet-fra biotherm -sånne søte bamser de selger på en lekebutikk...vet ikke hvilken. -ringkont.kort -alt mulig til å ha på rommet.. -klær, men helst gavekort til å kjøpe selv.. og sist men ikke minst:selvtillit! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 rettetang til håret, ring (en veldig spesiell bestemt en), tv, kremer og sånt dilldall, klær 0 Siter
Sofline Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Skal flytte hjemmefra nå (har fått meg sted å bo og greier... i Oslo tilogmed...) så det hadde vært greit med litt startkapital...+en masse ting man behøver som hjulvisp, tallerker, kniver o.l... æsj! 0 Siter
felle Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Ønsker meg hvit myk snø i tjukke lag over hele Vestlandet. Ikke noe er så vakkert som stille, hvit jul over røde bondegårder og nervøse hjort. Ellers ønsker jeg meg at dette var i fjor jul, og jeg fikk en ny start på året, slik at jeg kunne forhindret all ulykken som skjedde meg og mine nærmeste de forhenværende månedene. 0 Siter
veslo Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Skrevet 8. desember 2002 Ønsker meg hvit myk snø i tjukke lag over hele Vestlandet. Ikke noe er så vakkert som stille, hvit jul over røde bondegårder og nervøse hjort. Ellers ønsker jeg meg at dette var i fjor jul, og jeg fikk en ny start på året, slik at jeg kunne forhindret all ulykken som skjedde meg og mine nærmeste de forhenværende månedene. Ulykke??? 0 Siter
felle Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Ulykke??? vært litt brudd og forsvinninger og sånt.. 0 Siter
Gjest JustMeg Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 En venn.... Men det får jeg aldri! *sukk* 0 Siter
veslo Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 En venn.... Men det får jeg aldri! *sukk* Det kan da ikkje vere så vanskeleg...? Prøv å vere litt offensiv. Og smil! Mykje!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.